[Kepviselok] 5vos 5km

ELTE TTK HOK Kommunikacios Biztos kombiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 16:00:20 CEST

Sziasztok,

talán nem veszek részt ezen a napirendi ponton, így inkább írok:

On Tue, 3 Oct 2006, Attila Kalozi wrote:
> - Ezt Levente nem lathatta, hiszen nem jeloltuk meg latvanyosan rongyokkal.
> Ambar O is szamtalan 5vos 5km-en vett reszt, pontosan ugyanilyen kapuval,
> korulmenyekkel.
> - Sajnalatos modon - mint irta- jelentos anyagi vesztesegeket szenvedett el.
> Azt nem akarhatjuk, hogy haraggal tavozzon.
> - A rendezveny varhatoan 15e Ft plusszal zart, ezt barmely celra
> fordithatjuk.
> - A diszkore behajtani tilos, ha jol lattam a tablakat a terulet szelenel.

ezekszerint egy szabálytalanság miatt adjunk neki pénzt? ráadásul gondolom
nincs jegyzökönyv, tehát akár otthon is tönkrtehette a motorját, amit most
nekünk akar kifizetni. szerintem az általa követelt összeg rááadásul
hihetletlen nagy, ahhoz képest, hogy azért szenvedte el, mert
szabálytalanul közlekedett, söt, a jelenlevök testi épségét
veszélyeztette. én nem támogatom, hogy egy közlekedési szabálytalanság
miatt fizesen a HÖK, miközben erre kerete sincs. Esetleg a rendörség
bevonásával.

> Ezen korulmenyek ismereteben hozzon a Valasztmany megfelelo doltest, es ezt
> a kommunikacios biztos vagy a HOK titkar irja is meg F. Nagy Leventenek!

szerintem tuti nem jó 5let, hogy én írjak neki.

pa,

 	Polgár Péter Balázs