[Kepviselok] 5vos 5km

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 17:37:14 CEST

> - Ezt Levente nem lathatta, hiszen nem jeloltuk meg latvanyosan rongyokkal.
> Ambar O is szamtalan 5vos 5km-en vett reszt, pontosan ugyanilyen kapuval,
> korulmenyekkel.
Mivel a diszkore behajtani tilos, amirol kint is vannak a tablak, igy nem
kellett arra szamitanotok, hogy valaki arra megy motorral.

Masreszt pedig, ha ekkorat esett -igaz, meg nem motoroztam- gondolom, nem
lepesben haladt a celkapunal, ahol emberek is voltak... szoval
meg a futok es a celkapu kornyeken allok testi epsegenek veszelyeztetese
is felmerul.

Ezek utan nem latom ertelmet, hogy a HÖK fizessen.

Mariann