[Kepviselok] beszámoló választmányra

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 16:47:31 CEST

Sziasztok!

Az elmúlt héten a következő események történtek a taneh háza táján: -
szept. 29-én újraírtam/aktualizáltam a nem megjelent cikkem
- szept. 29-én megírtam az info listára, hogy a bonfelhasználás határideje
kitolódik, erről Orsi egyeztetett a TO vezetőjével
- a hétvége a szoctám pályázatok bűvöletében telt
- okt.2. 18h: SzMSz módosító bizottság ülésén vettem részt
- kiküldtem az info listára, hogy még okt.3-án fel lehet használni a bonokat
- okt.3.: Palkó Tamással együtt egyeztettünk az ezéves bonok összegéről az
új Ftv, és az új kormányrendelet tükrében. Végeredmény: 3300.-
félévenként.
- okt.3.: néhány hallgatói problémával kapcsolatban kértem a
dékánhelyettestől állásfoglalást, tanácsot

- okt.3. 18h: EHÖK TB ülésen veszek (majd) részt, így a választmányra kb.
másfél órás késéssel érkezem/érkeztem

A hallgatói levelekre, kérdésekre maradéktalanul válaszoltam.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu