[Kepviselok] beszámoló választmányra

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 14:56:59 CEST

Kedves Képviselők!
Az előző választmány óta eltelt időben sem unatkoztam: szerdán részt
vettem a HÖOK BRSZ (Budapesti Régió Szövetség) közgyűlésén (az ezzel
párhuzamosan futó EHÖK elnökségin Orosz Dávid képviselte a TTK HÖK-öt).
Csütörtök reggel a lágymányosi dékánok és HÖK elnökök társaságában
megjelentünk rektor úrnál, beszélgettünk a liftes eseményekről
(beszámolót kiküldtem), majd aktiváltam az szmsz-listát és meghirdettem
a hétfői időpontot a szakterületes téma megbeszélésére. Péntektől
vasárnapig választmányi hétvégén voltam, hétfő délután pedig részt
vettem a már említett beszélgetésen.
Ezeken kívül folyamatosan válaszoltam a levelekre, írtam, ha történt
valami fontos, elindítottam az szmsz-bizottságot, segítettem az irodában
a pénteki nagy hajrában és fontos dolgokat tudtam meg a hétvégén.
Elnézéseeket kérem, de a közgyűlési beszámolómat csak holnap tudom
kiküldeni.
Fogadóórámat hétfőnként délután 16-18 óráig tartom az északi haliban. Ha
ebben az időpontban más elfoglaltságom akad, azt mindenképpen megírom a
listára és azon a héten más időpontban leszek biztosan megtalálható.
Üdv
Sági Orsolya

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök