[Kepviselok] beszámoló KGY-re

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 17:24:40 CEST

Tisztelt Képviselők!

Megválasztásom óta a következőket tettem:

Folyamatosan:
Hallgatók kérdéseinek megválaszolása (email, személyes, MSN, ...) szinte
bármikor.
Elküldtem az aktuális híreket az Informatikusnak, aki feltette a TTK HÖK
honlapra
A fogadóórámat kedden 10-12 között, a Déli Haliban tartom.

- Cikket írtam a Gólyanyúzba
- DB tagként részt vettem a KCSSK Gólyatáborában, utána a beköltöztetésben.
- szeptember eleje: Matekos gólyanapok, mentorkodás, beiratkozás, gólyák
tutorokhoz kísérgetése
- cikket írtam az első Nyúzba - ez helyhiány miatt nem jelent meg, később
pedig aktualitását vesztette. Egy hirdetés befért a faliújságra.
- szept 19-én délelőtt a várólistások kollégiumi felvételi ülésén vettem
részt
- szept 19-én délután KolHÖK ülés volt, amelyre készítettem módosítási
javaslatokat a készülő HKR-hez, és ezek többségét el is fogadta a
bizottság.
- megkeresett egy hallgató, aki egy újonnan alakult szakkollégiumban
lakik, hogy segítsek a kollégiumuk SZMSZ-ének kidolgozásában, neki
tanácsokat adtam.
- Lejárt a mandátumom a KCSSK TTK DB Matematika SZACS titkáraként. Nem
indultam újra a posztért, az utódom Pauer Eszter lett.
- szept 26-án KolHÖK ülésen vettem részt a választmány időpontjában.
- Kóré András felkért, hogy vegyek részt annak az ad hoc bizottságnak a
munkájában, amely a kollégiumok SZMSZ-eit átnézi, és átvezeti a szükséges
módosításokat (HKR, KolHÖK miatt)
- szept 27: KCSSK TTK KGY: itt KDB delegáltnak választottak
- szept 29-okt 1: részt vettem a választmányi hétvégén

Fontosabb kollégiumi hírek:
-	Év közbeni bekerülés: http://kollegium.elte.hu oldalon kell jelentkezni
a várólistára. Innen a bekerülés folyamatos, továbbra is szociális helyzet
alapján.
Idén többen jelentkeztek várólistára, és kevesebben nem költöztek be, mint
tavaly, így idén viszonylag nehéz a várólistáról bekerülni.
-	Kollégiumi ösztöndíj: Főigazgató úr már egy éve ígéri, hogy lesz ilyen,
most megvalósulni látszik. A KolHÖK feladata a pontrendszer kidolgozása,
ez várhatóan október folyamán végleges lesz. A közösségért végzett
munkáért kaphatnak majd a kollégisták ösztöndíjat, pontrendszer alapján.
-	Az új HKR-ben több változtatás is történt kollégiumi téren (a régi
Térjuthoz képest), így érdemes minden kollégistának elolvasnia.

A Küldöttgyűlésről kimentésemet kérem, mivel egybeesik a KolHÖK alakuló
ülésével. Kérem, hogy a beszámolómmal vagy a munkámmal kapcsolatos
kérdéseket még az ülés előtt tegyétek fel emailben vagy személyesen.

		Csupor Marianna
	   TTK HÖK Kollégiumi biztos