[Kepviselok] beszámoló Küldöttgyűlésre

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 17:25:56 CEST

Sziaszok!

Az alábbiakban olvashatjátok beszámolómat a Küldöttgyűlésre.

Aki olvasta az eddigi beszámolóimat, annak néhány rész, vagy akár az egész
beszámoló ismerős lehet. :)

**
Az átadás-átvétel zökkenőmentesen zajlott, rekordidő alatt. :)
- 07. 11-15. EHÖK vezetőképzőn vettem részt.
- 08. 04-06. Mentortáborban voltam (előadást tartottam).
- 08. 15-19. Matekos gólyatábor (csoportvezetés és előadás tartása volt a
feladatom).
- 08.28: mentormegbeszélésen és választmányon voltam, váltottam pár szót a
TO vezetőjével a félévről
- 08.29.: beszéltem Körmendi Katával a félévkezdésről
- 08.30.: kémiás gólyatáborban tartottam előadást
- 08.31.: Sági Orsolyával és Gönci Balázzsal együtt a beiratkozásról
váltottunk néhány szót az oktatási dékánhelyettessel és a TO vezetőjével
- 09. 01-én KÖB ülés
- 09.04.: délután a beiratkozáson előadást tartottam, segítettem, ahol tudtam
- 09.05.: egész napomat a konferencia teremben töltöttem teremfelelősként,
és délután előadást tartottam
A beiratkozás 2 napja alatt különösen sok kérdést kaptam, és válaszoltam meg.
- 09.08.: Megbeszélés Tasnádi tanár úrral, kézzelfogható eredmény nélkül.
Tanulmányi hirek cikk megírása.
- 09. 09-10.: ELTE TTK SzMSz átolvasása, összes TTK-s alapszak
kreditszámainak áttekintése minden szakirány esetén az EHÖK kérésére.
- 09.11.:Rendkívüli választmány kisebb megszakításokkal, délutáni
irodavezetés
- 09.12.:Konzultálás a TO vezetőjével, Nagy Tiborral és Tasnádi tanár úrral.
Vég nélkül: hallgatói levelekre való gyors válasz...
- szept. 14-én EHÖK TB-n voltam, ahol az OMHV-vel kapcsolatban
beszélgettünk: Más karok is tervezik az etr-es változat bevezetését, és én
a tapasztalatainkat meséltem el. Konklúzió: A motiválásra több, és jobb
ötlet megvalósítása szükséges.
- szept. 15-én cikket írtam a Nyúzba a szabályzat-változásról (HKR)
- szept. 18-án Sági Orsival és Palkó Tamással együtt az oktatási
dékánhelyettesnél voltam, téma a HKR térítési és juttatási fejeztetéhez
(6. és 7.) kapcsolódó kari különös fejezet (21.) idevonatkozó része volt.
Néhány pont tisztázása érdekében a nap során Tamással együtt ismételt
látogatást tettünk Tasnádi tanár úrnál. A szabályzat jelenlegi állapota
megtekinthető a Kar honlapján a kari tanács anyagok között. (Jelszó
elkérhető a haliban, vagy tőlem.)
- szept. 19-én átolvastam a kari tanács addig beérkezett előterjesztéseit
- szept. 20. Kari Tanács, többek között a HKR 6.7. fejezethez tartozó kari
különös paragrafusokkal foglalkoztunk. A KT a kreditenkénti 6000.-ot
fogadta el. Ez még Szenátusi elfogadásra vár.
- szept. 22. cikket írtam a Nyúzba, már volt hely kérdéseknek is a cikk
végén :)
- szept. 25-én TOB (=Tanulmányi és Oktatási Bizottság) ülésen vettem
részt, és a költségtérítéscsökkentés-kérelmeket bíráltuk el. Egyebek
napirendi pontban a Matematika Intézet oktatói képviselője tett fel néhány
kérdést az oktatási dékánhelyettesnek, melyre széleskörű és részletes
válaszokat kaptunk.
- szept. 29-én újraírtam/aktualizáltam a nem megjelent cikkem
- szept. 29-én megírtam az info listára, hogy a bonfelhasználás határideje
kitolódik, erről Orsi egyeztetett a TO vezetőjével

Összességében elmondható, hogy tanulmányi szempontból a szorgalmi időszak
4. hetében már túl voltunk a félévkezdésen. A hallgatói levelekből naponta
csak 3-4 érkezett, míg az ezt megelőző időszakban akár 25-öt is kaptam
naponta.

- a hétvége a szoctám pályázatok bűvöletében telt
- okt.2. 18h: SzMSz módosító bizottság ülésén vettem részt
- kiküldtem az info listára, hogy még okt.3-án fel lehet használni a bonokat
- okt.3.: Palkó Tamással együtt egyeztettünk az ezéves bonok összegéről az
új Ftv, és az új kormányrendelet tükrében. Végeredmény: 3300.-
félévenként.
- okt.3.: néhány hallgatói problémával kapcsolatban kértem a
dékánhelyettestől állásfoglalást, tanácsot

A hallgatói levelekre, kérdésekre maradéktalanul válaszoltam.
**

Várom a kérdéseket,

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK