[Kepviselok] küldöttgyűlés beszámoló

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 18:04:26 CEST

Tisztelt küldöttgyűlés!

Megválasztásom óta a következők történtek:

Nyáron résztvettem a Bódvarákói nyári fesztiválon (egyesek gólyatábornak
nevezik).Szokásosan segítettem amiben tudtam, vagy akartam. Majdan
beiratkozáson segítettem mindkét nap, egyik nap teremfelőgyelőként. Persze
a szokásos dolgok is megtörténtek, jelszavak átadása. Segédkeztem a a
dékáni kézfogón. Megcsináltuk a levlistákat. Voltam egy ehökös
megbeszélésen a tüntetéssel kapcsolatban.Voltam kocsmatúrán. Tartottam egy
szacsot.Erre a hétre elmarad a szacs, mert nagyon sokan nem érnek rá.
Bodvarákó afterpartyn jelen voltam. Voltam egy bulin Kismaroson a
meteorológusok meghívására. MAjd átmentem választmányi hétvégére.
Ezenkívül minden választmányon voltam, intézeti tanács is volt egy.Persze
egy csomó mindent most kihagytam, mert nem emlékszem.

u.i: ami a lényeg, sokat beszélgettem az elsősőkkel,beültem óráikra, és
sokat segítettem nekik.

Mészáros Csaba
TTK HÖK
Föld- és Környezettudományi