[Kepviselok] Beszámoló

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Okt. 9., H, 12:11:29 CEST

Kedves Mindenki!

Elnézést kérek a durva késéért! Íme a beszámolóm:

Sikeresen megtörtént az átadás/átvétel, melynek értelmében megkaptam a matekos fachot és annak minden tartalmát. A jövőben szeretném tüzetesen is átnézni az ott található papírmennyiséget, egyenlőre csak mi micsoda elven néztem át. Megkaptam a matekszk@ emailcímet és a metekos, + matszacsos levlisták admin jogát! Ezeket a levlistákat azóta olvasom, válaszolok a levelekre, szeretném amilyen hamar csak lehet elkészíteni a 2006os levlistát és aktualizálni a matszacsosat!

Voltam mentortáborban, mivel én magam is mentorkodom, ezen kívül jó lehetőség volt arra, hogy megpróbáljuk minél inkább összehangolni és átbeszélni a mentorok és a matszacs tevékenységeit. Nem konkurencia szeretnénk lenni egymásnak, hanem segítenénk egymás munkáját!

Voltam gólyatáborban, hála egy két lelkes eltesnek, sztem minden gólya tudja hogy ki vagyok és hogy mik a feladataim és hogy legfőképp bármikor megkereshet az év folyamán bármilyen problémával! Természetesen nekem személyesen is lehetőségem nyílt ezt kb. 10 percben összefoglalva elmondani az előadások alatt.

Elkezdtük összekrakni a szacs éves munkáját, szept. 1.re egy nagy szacs alakuló meetinget tervezek, ahol fixáljuk a terveinket! Már most jelezném a matekos képviselőknek/szacsosoknak, hogy feltétlenül vegyenek ezen részt! Rengeteg dolgot sztnénk csinálni és szükség van minden segítő kézre!

Elkezdtük megszervezni a gólya napokat a matekos gólyáknak szept 4,5 –re. Ezt most részleteiben nem írom le, mert egy hamarosan elkészülő emailben benne lesz, de a lényeg, hogy egy két napos program sorozattal készülünk, hogy senki sem unatkozzon! Ezúton is szeretném megköszönni azok segítségét, akik már eddig is sokat foglalkoztak ezzel a témával!

A matekos gólyaavató buli szept. 28.ra 99%ban kész szervezői szinten!!!! :-) Remélhetőleg egy komoly igényes helyen fogunk egy nagyon jót partyzni és felavatni a gólyákat! Ezen kívül a többi matekos buli is egyúttal alakul/készül.

Sikerült hasznos kapcsolatokat szerezni a gólyatáborban és úgy néz ki, hogy a 4-5 nagy költésges matekos buli mellett akár heti rendszerességgel tartanánk kisebb bulikat az egyik koliban, ami végülis nem kerülne komolyabb költésgünkbe! Ez még folyamatban!

Termsézetesen az eddigi szacsos dolgok is foyltatódnak, pl. teaest, maszat, honlapunk, ……

Ezekről szept 1 után írok!

Legutóbbi választmány óta voltam dékáni kézfogón segíteni, a matekos beirakozáson és szintfelmérődolgozaton, mentornapon. Ezenkívül mentorkodom, tehát megismerkedtem a gólyáimmal. Lebonyolítottuk a gólyanapokat, több-kevesebb sikerrel, úgy gondolom, ami nem sikerült nem rajtam/tunk múlt! -> Megvolt az első teadu és a kocsmatúra is. Rajzoltam BEF molinótervet, BEF weboldalt csinálok éppen és felviszem a matek2006@ levlistára a gólyák emailcímét! Természetesen továbbra is válaszolgatok a levelekre, illetve az illetékeshez továbbítom őket! Biztos csináltam még mást is, de most nem jut több dolog az eszembe!

Ütemterv a félévre: Mivel a mat.szacs.nak írt emailemben írtam hasonló dolgokról, így ha nem haragudtok, nem gépelem le újra, hanem be másolom ide és "értsétek jól"!

2006. szeptember 1.én „alakuló” szacs ülést tartottunk székesfehérváron.

Az ülésen megbeszéltük, hogy miket szeretnénk megvalósítani az év folyamán és ezek élére kineveztünk egy-egy felelőst:

➢ Teadélután

      Felelős: Ferenci Laci, a teaduk minden szerdán 4től lennének az arénában, minden a megszokott!

➢ Maszat

      Felelős: Monoki Sanya, a maszatról részletesebb infók a honlapra és levlistákra, esetleg szükség esetén nagyobb óraszámban, felmerült az ötlet, hogy kooperálhatnánk a más szakos hasonló programokkal!

➢ Honlap

      Felelős: Ring Peti, +Ekker Niki. A honalpot 99%ban tartalommal kell feltölteni!!!!

➢ Bulik

      Felelős: Fifi (egyenlőre), + Magyar Robi. A bulik a Kolosy térnél lennének egy 4 szintes sztem elég fullos party helyen, erről részletes infót fogok küldeni!

➢ Koli bulik (vagy más heti rendszerességű matekos talik)

      Felelős: ???, most ponotsan nem tudjuk, szó volt róla, hogy Németh István segítségével a tétényi koliban lennének ezen bulik vagy/és a "noáré"-ban könnyedebb talik. A kérdés, hogy melyik, illetve mindkettő egyszerre, de az tuti, hogy csütörtökönként!!!

➢ Mentorrendszer

      Felelős: Gubee, ezt úgyis tudjátok, hogy neki mi a feladata és hogy végzi! :-) ➢ Hallgatói érdekképviselet

      Felelős: Fifi, emailek, levlisták, fogadóóra, személyes "faggatás", +intézeti tanács, kari tanács, választmány, KÖB, TOB ➢ Szakterületi rendezvények

      Felelős: Robi, 2 nyílt nap, 1 educatio

➢ PR & Marketing

      Felelős: igazából nagyban támaszkodnánk a mentorrendszerre, tehát felelős végülis minden mentor, és elsősorban Gubee. + Ring Peti, mert honlap, +Fifi, mert levlisták!

➢ Humán Erőforrás Management

      Felelős: TI!!!! Bárki bármikor bekapcsolódhat a munkába, szívesen látunk bárkit!

Ezeket a dolgokat szeretnénk a félév folyamán csinálni, már el is kezdtük! Időpontokat nem írok még, de vannak természetes dolgok, pl a teaest minden héten szerdán, a maszat, mi még most alakul, a honlap, ami mindig elérhető ... stb.

Szept.28. gólyaavató matekos buli, nem csak matekosoknak!!!!!

Az elmúlt héten konstruktívan fejlesztgettem a BEF oldalát picit, aztán még kisebb destruktív munkálatok következtek! :-(

Szervezem a matekos gólyaavatót!

Voltam intézeti tanácson!

Voltam a teadun, beszélgettem egy két dologról, amit majd úgyis elmondok!

Voltunk TÁTKos gólyatáborban, rekmlámozni a BEFet, ami elmarad! Yessss!

Az elmúlt héten maximálisan a matekos gólyaavató szervezésésvel és lebonyolításával voltam elfoglalva!

Sztem jól sikerült! :-)

Ezen kívül persze a szokásos dolgok is rendben mentek, ott voltam mindenhol, ahol kellett, válaszoltam mindenre, amire kellett, stb ….

Online elérhetőségeim:

E-mail:  <mailto:fifiboy at fifiboy.hu> fifiboy at fifiboy.hu

Msn:  <mailto:fifiboy at freemail.hu> fifiboy at freemail.hu

iWiW: Ferenczfi Zoltán