[Kepviselok] Valasztmanyi hetvege beszamolo

ELTE TTK HOK Kommunikacios Biztos kombiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 9., H, 18:08:04 CEST

Sziasztok,

Az alábbiakban egy rövid összefoglalót olvashattok a múlt hétvégén tartott
választmányi hétvégéröl.

az eredmények itt találhatóak:

http://ttkhok.elte.hu/~kombiz/hetvege.html

(ha nem tetszik a grafikus megjelenítés, akkor lentebb van listás
formátumban).

A hétvége zárásaként páran kicsit gyorsan leléptek, úgyhogy arra kértük a
résztvevöket, hogy írásban küldjenek értékelést. Ezt négy (4) ember tette
meg, Orsit meg magamat is beleszámolva ez a résztvevök 50%-at sem teszi
ki, úgyhogy a többiek szégyeljék magukat! (ha nem tetszett, azért kellett
volna írni, ha tetszett, akkor meg azért).

Szerintem alapvetöen sikeres volt a program, már ami a lelkizös kibeszélös
részét illeti, habár az világos, hogy ennél sokkal több idöt is el tudtunk
volna beszélgetni (annak ellenére, hogy próbáltam párszor sietettni a
beszélgetést). A távolmaradók nagyon hiányoztak, ez és egyéb szervezési
tanulságok is arra mutatnak, hogy a legközelebb gondosabban kell a
szervezést illeti, föként a meghívattak körét.

Az alábbiakban a beérkezett véleményekböl válogattam, ezt eszerint
olvassátok, szerintem kiemelten fontos, hogy mindenki megismerje másnak
milyen véleménye volt a hétvégéröl, akárcsak anoniman (de ha gondoljátok,
szervezünk egy hétvégi programot ezek megbeszélésére is ;-)

"
És, én biztos jobban megismertem mindenkit, aki ott volt. A témák,amikrõl
beszéltünk sztm hasznosak voltak mindenképp, fõleg pszichológiai okokból,
talán igy mindenki kicsit tisztábban lát,és figyel a problémákra.
Viszont azt sajnálom, hogy amig ott voltam nem jutott mindenre idõ, pl.
beszélhettünk volna az EHÖK elnökválasztásról, stb.
"

"
nem volt felelose a hetvegenek. ld. egymas rugdosasa, hogy ki beszel a
szallason, ki intez el valamit, stb.
"

"
keson, elsosorban pletykakbol tudtuk meg, hogy lesz.
"

"
Osszessegeben jo volt, nem erzem ugy, hogy kiszortunk egy csomo penzt az
ablakon; hanem, hogy vegre leultunk, megbeszelni a problemakat, es maskepp
is megismertuk a tobbieket - ujakat, vagy a regiek kozul azokat, akikkel
ritkabban beszelgetunk, vagy ulunk le sorozni. -> bizom benne, hogy a
munka is hatekonyabb lesz.
"

"
Na tehát szerintem a kezdeményezés nagyon jó volt, és hogy kimondásra
kerültek ezek a problámák. Viszont nekem egy csomó ember hiányzott, h a
kimondáson kicsit tovább is tudjunk jutni. Annak nagyon szükségét éreztem,
h az alakulón történtekr?l beszéljünk, de ezt is sajnos csak kevesen
hallották :(
"

"
Nem volt teljesen értelmetlen, de messze nem éreztem sikeresnek.
"

"
Választmányon nekem se és úgy tûník másnak se jutott eszébe, hogy rossz
ötlet a tisztségviselõket kizárólagosan hívni. Biztosan meg kellett volna
hívni Áront, nagy valószínûséggel a mentoros projekt fõszervezõit és az se
biztos, hogy marhaság lett volna, hogy mindenki más számára is nyílttá
tesszük.
"

"
Orsival kapcsolatos kérdéskör esetén érzésem szerint az emberek kevésbé
voltak õszinték, nem mondták ki, vagy körülményesen mondták ki a
problémáikat. Ezen nem tudom, hogy lehetett volna segíteni, [...]
"

"
Nyúz. Én itt éreztem a legfontosabb és legkonkrétabb elõrelépést, persze
Balázs nagyon hiányzott.
"

--------------------------------

A pénzügyekröl az arra hivatott számol be, ha jól tudom.

Összefoglalva én szeretném, ha lenne még ilyen közös program, ahol a
tisztviselök / képviselök kibeszélös napot tarthatnak, ugyanis láthatólag
van létjogosultsága a rendszeres és kötetlen találkozóknak.

Üdvözlettel:

     Polgár Péter Balázs
     ELTE TTK HÖK
     Kommunikációs biztos