[Kepviselok] Eb beszámoló!

eb at ttkhok.elte.hu eb at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 9., H, 19:25:55 CEST

 Tisztelt Képviselők!

 Mivel szinte minden választmányra készítettem beszámolót, így nem
gondolom hogy részletekbe kellene most bocsátkoznom.

 Németh Péter részt vett: 2 választmányi ülésen, egy kivételével az összes
KÖB ülésen és az összes nem hivatalos Eb ülésen.

 Kürtösi Szilvia részt vett: az összes olyan SZACS ülésen melyre hivatalos
volt az Eb (leszámítva egy Föld.tudos ülést), jelen volt egy pár
választmányi ülésen, nem Eb-ként az összes KÖB ülésen. És részt vett az
összes nem hivatalos Eb ülésen. Szilvit egyébként szorgalmas munkájáért
ezúton is szeretném kiemelni magunk (Eb) közül!

 És legvégül jómagam: részt vettem három választmányi ülést leszámítva az
összesen (melyeken jelzem volt Eb tag vagy helyettes), jelen voltam egy
külügyi ülésen, igyekeztem tartani a kapcsolatot a (lehetőségeimhez
mérten az összes) tisztségviselőkkel, szinte mindennapos kapcsolatban
voltam az Eb két másik tagjával, próbáltam a felmerülő problémákat
képességeimhez mérten orvosolni. Részt vettem egy interjún melyet a
Kommunikációs biztos készítet velem.

 Nyílván szinte minden nap történnek apróbb szabálytalanságok, de ezekre
most nem kívánok kitérni (de szívesen válaszolok a fogadóórámban bármely
olyan kérdésre mely ezzel kapcsolatos).
 Az ELTE TTK HÖK működését veszélyeztető szabálytalanság azonban az idei
év folyamán még nem történt. A szabálytalanságokkal kapcsolatos Eb
véleményeket és észrevételeket a megfelelő személyekkel már letárgyaltuk!

 Az első hivatalos Eb ülést 2006 okt. 10-én fogom megtartani, közvetlenül
a KGY előtt 16.30-as kezdettel valószínűleg a Déli haliban.

 Üdvözlettel:
 Bozóki Kálmán
 Eb elnök

 u.i.: Elnézést, hogy ilyen későn küldtem ki a beszámolómat!