[Kepviselok] Beszamolo

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 10., K, 17:52:19 CEST

Kedves Kepviselok!

Elnezest, hogy csak most kuldom ki a beszamolomat, de rengeteg munka
szakadt a nyakamba.

Megvalasztasom ota eltelt idoben jonehany dolgot vegeztem el, illetve
kezdtem neki.
A diplomaoszto, kezfogo, beiratkozas mar rutinszeruen ment le, valamint a
boritekolassal sem volt nagyon nagy problema.
Mint mar a csapbol is folyik es nem is fogok rola orakat zenegedezni, a
BEF elmaradt. A honapokig tarto szervezes, targyalasok utan sajnos a
Rektor Ur leallitotta a rendezveny szervezeset es elhalasztasat kerte.
A lenyeg, hogy most a szamlak kifizetesenek es a koltsegek megosztasanak
mikentjen ugykodunk, illetve a kovetkezo ev programtervezetet rakjuk ossze
eppen.
Mint mar irtam, az EHOK Rendezvenyszervezo Referense leszek varhatoan a
jovo het folyaman, igy az osszegyetemi programszervezes is es koordinalas
is ide fog tartozni.
Ennek reszleteit megtalaljatok a ttkhok.elte.hu/~szerveh oldalon. Itt
szerepelnek a terveim is.

A golyabal mar folyamatban van, ennek szervezeseben segitek, illetve hat
szervezem...iden is:( A heten kikerul a listara a reszletes programterve
is.

Szeretnem a kovetkezo idoben a rendezvenyek szervezesenek fazisait meg
alaposabban kidolgozni es amit mar emlegettem nehanyszor, az adott
reszletekre adott szervezoket raallitani.

Hat ennyi.
Ha  kerdes van, akkor tessek kerdezni!

OFL
szerveh