[Kepviselok] beszamolo

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Okt. 21., Szo, 14:07:38 CEST

Kedves Kepviselok!

   Mult heten nem szamoltam be, most az ehetit potolom.
Hetfotol csutortok reggelig Irorszagban voltam, ez ido alatt osszallitottam
a focibajnoksag egesz eves menetrendjet, amit elkuldtem a levlistara. Ez ido
alltatti noi roplabda merkozeseink: ELTE RBK A-PSZF 2-3, Kerteszeti-ELTE RBK
C 0-3. A kezilabda bajnoksagban is kikaptunk a Tapiobicsketol.
Csutortokon Merkozeseket vezettem, sportpalyazatokat irogattam. Roplabda
edzest is tartottunk.
Penteken a nyuzba irtam, edzotabort szerveztem. Kb. 35-en leszunk a jovo
hetvegi tabi edzotaborban. Szervezgettem a pragai kirandulast.
Szombaton is dolgoztam, az egyesulet dolgait rendezgettem, noi csapatot
szerveztem, palyazatot es beszamolot irogattam.
Jovo heten roplabda es focibajnoksagot szervezek, edzotaborba megyek,
showhajtast toborzok, valasztmenyra megyek, foci es kezilabda merkozeseken
leszek biro, BEFS bajnoksagot szervezek. Es igy tovabb.

                  Kaloz
--------- következ? rész ---------