[Kepviselok] Re: [Mentor] gólyabál

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 11., Sze, 10:13:53 CEST

Kedves Mindenki!

A golyabalon ha minden a tervek szerint alakul, akkor az iden eloszor,
lesz 19.00-19.45 kozott egy golyaavato elnevezesu kis moka is.
Emiatt termeszetesen jo lenne, ha a golyak, akik eljonnek, inget (minimum)
vagy akar oltonyt vennenek fel.
A program es a koncertek persze nem ezt sugalljak. Mindenkinek egyeni
belatasara van bizva a dolog, de a szakadt, hippy kinezetu emberek az iden
nem lesznek beengedve, az tutti.

Udv:

fecOFL
szerveh

UI: Pentek kornyeken a veglegesnek tuno GB tervezetet is megkapjatok, jo?