[Kepviselok] lebasszó e-mail

meszi at ttkhok.elte.hu meszi at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 11., Sze, 12:55:26 CEST

Tisztelt küldöttek!

A következőket szeretném mondani. Elöször is amit Gubee felvetett, azt ne
állÍtsuk be ugy mintha, most aztán kiborult a bili, és akkor most jól
odamondtunk.Sok mindenben igaza van, dehát, jónéhányan ezt azért el
szoktuk mondani ugy időnként.
Na mostan,nekem például tele van a tököm avval, hogy belefojtják a szót
emberekbe (legyen szó választmány vagy küldötgyűlés), mert azok a dumák,
hogy ne mondjuk el kétszer ugyanazt, legyünk konstruktivak. Nem!!
Mindenkinek joga van elmondani a véleményét, és azért kell ezeken a
forumokon, mert a levlistát nem olvassák. És mindez azért van, mert
egyesek bassznak eljárni és eleget tenni képviselői kötelességüknek. És
őszintén leszarom, hogy kinek milyen problémája van, és miért nem tud
küldöttgyűlésre jönni. Legyen ott és kész! Nekem is lenne jobb dolgom, meg
mehetnék piálni a haverjaimmal, vagy az elsősőkkel akik hÍvnak, vagy a
zh-ra tanulni (ami momentán 1-es lesz, mert nem volt időm tanulni, tudom
most vannak akik azt gondolják, hogy hülye vagyok, és igazuk van, nem
szabad a tanulás rovására mennie, de én amit elválaltam azt szeretném jól
csinálni,és tudom, hogy decemberben megint a szarból kell viszahoznom ezt
a félévet),  de ennek ellenére ott vagyok, és választmányon is mindid ott
vagyok, ha kell éjfélig vagy ameddig tart. Azt meg nem tartom felmentésnek
ez alól, ha valaki kimentést ir, az egy jó dolog, de csak annyi értéke
van, hogy az illető nem lesz jelen, ne számÍtsatok rá, amugy 1 percbe
tellik, egy sort irni. Aki nem tud ezeken az ülésekken ott lenni, ameddig
kell, az ne legyen képviselő. Mert pont ezek miatt van olyan, hogy nem
lehet elmondani normálisan a véleményeket, mert
belefojtják az emberbe. JAjj mert sietni kell, mert nem érek rá és
elmegyek,megy az utolsó buszom, más programom van. És állandóan kapkodnki
kell,  hogy meg tudjuk szavazni a dolgokat, mert nem vagyunk határozatt
képesek. Szerintem ez a nevetséges!
Persze sok mindennel egyett értek amiket leirtok, de nekem evvel van a fő
bajom.
Remélem jó sok embernek a szÍvébe, meg a lelkébe gázoltam! ŐszÍntén szólva
nem érdekel, ez az igazság, meg lehet magyarázni, de nincs értelme.
Ugyhogy mindenki hÍvja fel a lebasszó vonalat! Csá...

Mészáros Csaba