[Kepviselok] tavollet + elozo beszamolo ota

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 11., Sze, 14:27:33 CEST

Tisztelt Kepviselok!

Október 12 és 18 között elutazom, ezalatt a helyettesem Ónodi Ferenc lesz.

A keddi Választmányra kicsit elõbb küldöm a beszámolómat:

szept 26: KÖSZ ülés
szept 27: KCSSK TTK KGY
szept 28: Matekos Gólyaavató
okt 3: A Kerekes úti Kollégiumba látogattam el
okt 5: Részt vettem az EHÖK KGY-n
okt 9: KCSSK Küldöttgyûlés

okt 10: KolHÖK alakuló ülés:
- Hosszabb vita alakult ki, hogy a régi KÖSZ SZMSZ, vagy az új
KolHÖK Alapszabály szerint legyen megtartva az elnökválasztás. Végül
ketten szavaztunk a KolHÖK Alapszabály szerinti megalakulásra.
- Kóré András 19 igen, 2 nem szavazattal újraválasztva
- Alelnökök: Kocziszky Szabolcs, Végh Zoltán, Stummer János
- A KolHÖK Ellenõrzõ Bizottságának tagja lettem (1 tagot delegál a KGY,
ez lettem én 16-4-1 szavazattal, 2-t pedig abc-sorrendben a kollégiumok,
õket még nem delegálták.)

okt 11: Nagytétényi úti Kollégium KGY

 		Csupor Marianna
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos