[Kepviselok] deli/eszaki hali wifi

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2006. Okt. 11., Sze, 16:36:06 CEST

Kedves Kepviselok!

A deli haliban uzemelo wlan router beallitasait megvaltoztattam.
Letiltottam az ssid broadcast-ot, azaz nem latszik, hogy ott van
halozat, illetve a wpa-t levettem a halozatrol.

A csatlakozas ezentul ugy lehetseges, hogy a szamitogepen manualisan
kell hozzaadni egy HOKNET nevu halozatot a wlan halozatok kozott, amint
ez megvan, a szamitogep automatikusan csatlakozik ra.

Azert allitottam at, mert igy jobbnak iteltem a halozat mukodeset.

Az eszaki haliban levo wifi routert varhatoan hetvegeig ugyanigy
atallitom ugyanerre az uzemmodra.

A valtozas pusztan a wifi kartyaval internetezoket erinti, a tobbieket
egyaltalan nem.

--
DUDAS Gabor
dudikoph () dudikoph ! hu