[Kepviselok] HÖK vagy amit akartok

kiseger at ttkhok.elte.hu kiseger at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 12., Cs, 12:51:18 CEST

Kedves Listaolvasók!

Végigolvastam ezt a sok levéláradatot, amit Gubee indított el. Nagyon sok
mindenben szinte mindenben egyetértek Vele. A gyűlésnek teljesen óvodás
hangulata van, és ez nem csak a képviselőknek, hanem a hallgatóknak is a
kárára fog menni, ha már eddig nem oda ment. Megjegyezném, hogy most
kiderült mennyi embernek nem tetszenek a dolgok, de tenni, a véleményét
felvállalni senki sem merte eddig (kivétel természetesen a Főszekesztő úr
akit továbbra is tisztelek és támogatok). De most hogy megragadtuk a
problémákat ideje lenne a megoldásokon gondolkozni. Változásokra szükség
van, ez eddig is látszott, és nem látszólagos változásokra, hanem
tényleges reformokra. A hallgatók nem hisznek az önkormányzatban, a
tisztségviselőről saját zsebre dolgozó bürokrataként gondolkoznak (bele
lehet dugni a fejünket a homokba de ez így van).
Gondolatok:
- én mint "mezei képviselő" pusztán a véletlennek köszönhetem, hogy
megtudtam a küldöttgyűlésen részt kell vennem és hétfőn egy nappal a
gyűlés előtt történt, ez nyílván nem segítette elő felkészülésemet a
témákból.
- engem rohadtul nem érdekel, hogy a bioszos vagy a matekos vagy a többi
szacsko micsinált, engem az érdekel, hogy az én területemen mik történtek,
hogy az én közvetlen főnököm mit csinált. Javasolnám hogy a szakterületi
koordinátorok beszámolóját a szacson a területi képviselők szavazzák meg,
hisz ők az illetékesek. Természetesen megfelelő körülmények között.
- lehetne hallgatói fórumot csinálni, ahol a hallgatókat lehetne
tájékoztatni, ahol a hallgatók kérhetnének számon a HÖK-től dolgokat..
például szerintem nagyon érdekli őket mi is történt a BEF-fel vagy hogy
mennyire van pofája a "felsőbb erőknek" a tandíj mellett a
tárgyújrafelvételt megemelni... szerintem joguk van tudni...
Hogy a tisztségviselők megdolgozhassanak a pénzükért, kiállni x hallgató
elé és nekik elmondani mi a pálya!
- nem hiszem hogy most ezekben a bajokban (tandíj, tárgyújrafelvétel stb.)
azzal kéne töltenünk az időt hogy egymás haját huzigáljuk.
Tisztelettel: Kárász Margit Egér kémiai "mezei képviselő"