[Kepviselok] HÖK vagy amit akartok

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 12., Cs, 16:32:53 CEST

Kedves Margit, szinten mezei kepviselo(es egyeb mas mezei lenyek)!

Eloszor is nem egy farmon vagyunk, ahol van mezo, meg patakocska es a
tobbi. Mar egy kicsit tele van a hocipom a mezei es a fonok kepviselok
leosztassal.
Ugyan_olyan_kepviselo_vagy, mint_barki_mas.

Felhivom a szives figyelmedet arra az aprosagra, hogy a valasztmany
NYITOTT es nyugodtan bejarhatsz ra! (Fu, ez megelepett mindenkit, mi?) Sot
tedd is, mert itt tudod meg, hogy konkretan mik is tortennek, es hogyan
mukodik a rendszer.
Senki, hangsulyozom, senki nem fog utanad es masok utan sem rohangalni,
hogy "Kedves MEZEI kepviselo, hatugyan, ugye eljossz a KGYra, mert ugyan
lesz az is, ha mar nem olvasgatod kerlek a KEPVISELO LISTAT...". Na ezt
gyorsan felejtsd el. Olvasd el a listat es ha serenykedni akarsz, ott a
SZACS, a VALASZTMANY es nyugodtan keresheted TE IS es MAS MEZEI KEPVISELO
is a TISZTSEGVISELOKET( es nem fonokoket).

Remelem, eleddig semmi bonyolult nem volt a levelemben es tudsz kovetni.

A bonyolultabb resz a KEPVISELOSEGEDNEK, es persze mindenki masenak is:

Ahhoz, hogy kepviselni tudj, tudnod kell, mi alapjan es hogyan. Na ez is
rendkivul bonyolult: El kell olvasni a honlapon az ALAPSZABALYT. Ebben, ha
mar kepviselo levelezolistat nem is sikerul mindig olvasnod, benne vannak
a kotelessegeid, es minden tevekenysege az onkormanyzatnak. Igy mar akkor
kicsit konnyebb lesz, neked is es nekunk is, mert akkor nem kell ilyen jo
kis szajbaragaos emaileket irogatni fel oran keresztul...

A legbonyolultabb resz pedig:

Igazat adok Gonci Balazs levelenek. Az egesz HOK nyitott, nem zart, nem
feladat es penzleosztogatos, mint ahogyan mashol van. Viszont egy dolgot
ne felejts el: Van par nagyon fontos terulet (reszletezem, hogy ertsd:
Tanulmanyi, Szoc, Szerv + koli,kulugy,koordinatorok,stb) es ezekert
EGYETLEN TISZTSEGVISELO a felelos. Ahhoz, hogy ilyen szinvonalon lassa el
a munkajat es mellette tanuljon is (es netan, ha megengeded, maganelete is
legyen), bizony nem nagyon tud a MEZEI kepviselokkel foglalkozni, nem
nagyon tudja oket pesztralni es ami a legfontosabb: nincs ideje a
hallgatokkal foglalkoznia, elegendo mertekben (sajnos...).
ERGO, itt jon a TE es a masok szerepe kepbe, megpedig hihetetlen fontos
mertekben: Erdeklodj, informalodj es utana mivel MEZEI kepviselokent nincs
ennyi dolgod, TE informald a hallgatokat, TE "promotald" az
onkormanyzatot, es TE nyisd ki a szadat, ha valami nem tetszik es ugy
erzed, nem helyenvalo.
DE! De ezt csak akkor todod hitelesen es mondjuk SZAMOMRA is elfogadhatoan
megtenni, ha van ra alapod. Azaz minimum elolvastad az alapszabalyt, azaz
ha olvasod es ERTELMEZED a listats leveleket es legalabb egyszer
KERDEZTEL, erdeklodtel mar tisztsegviselotol a munkajarol,
tevekenysegerol. Amennyiben ez hianyzik, akkor a leveled mehet a kukaba,
hiszen az en, es mas "FONOK" feladata nem itt, hanem a TE munkad utan
kovetkezik=> az informaciot csak alapokra epitve tudjak atadni, az alapok
felepitese a TE dolgod.

Remelem nem voltam tul eros es goromba, de ezt mostmar nagyon el kellett
mondanom, mielott meg 12 ilyen emailt vegig kell meg szenvednem.

Udv:

ÓNODI FERENC LASZLO
FONOK kepviselo, azaz SZERVEH

UI:A level a mentor listara is el lett kuldve, megpedig azert, mert a
rendszerben talan igy megelozheto a hasonlo szituaciok kialakulasa, ha
kicsit ezt is atlatjak, itt, a fonokéknél...