MEA CULPA! Re: [Kepviselok] KGY-s kérdöívek eredménye

ELTE TTK HOK Kommunikacios Biztos kombiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 12., Cs, 19:53:52 CEST

Sziasztok,

Sajnos az elöbbi értékelésembe egy sajnálatos hiba csúszott. Az imént
félrenéztem a táblázatot (már késö van... 12 óra a monitor elött nem
egészséges). Az OHÖB rövidítését 8 (hét) ember teljesen helyesen
eltalálta!!! Mindannyian a régóta höközök közül.

Elnézést kérek minden egyes érintettöl! (pofonokat a fogadóórámban várom)

pa,

     Polgár Péter Balázs
     ELTE TTK HÖK
     Kommunikációs biztos