[Kepviselok] véleményem a hökről

jtomi at ttkhok.elte.hu jtomi at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 18., Sze, 12:07:17 CEST

Sziasztok!

Szeretném most én is elmondani a véleményem a HÖKről…
Ez az ímél nem a kicsi hökös, vagy a nagy párt politikáról szól,
egyszerűen a képviselőtársaink és képviselőtársaink munkájának
TISZTELETéről…

Sejtitek miről lesz szó: a TTK HÖK által ”támogatott”
tandíjellenes tüntetésről.
Nem akarok belemenni a tüntetés részleteibe, valószínűleg úgyse lesz ott
közületek senki (tisztelet a kivételnek). Egyszerűen le szeretném írni,
hogy hogy éltem meg ezt az egy hetet.

Amikor elvállaltam ezt a ”megtisztelő” feladatot még nem
tudtam, hogy mi áll a háttérben, csak annyit, hogy alapjaiban egyetértek a
tüntetés céljával, és mivel volt időm igent mondtam.
Nagyon könnyű szépen mosolyogva beszélni, baleknak nézni az
”egyszerű mezei” képviselőt”, és három perc
tájékoztatással letudni egy annyira azért nem mellékes eseményt.

Tényleg nem akarok belemenni a háttérben megbújó dolgokba, ezeket TI
sokkal jobban ismeritek mint én. Elég hamar kiderült számomra, hogy a
HÖKünk támogatása kimerül abban, hogy papíron nem ellenzi a tüntetést, és
tudom van tízezer forintom plakát festésre, ti is érzitek, hogy nem erről
beszélek…

Mindegy ezt még el is viseltem volna, de az ami tegnap a választmányon
történt már tényleg felidegesített (pedig ezt szerencsére nem könnyű
elérni). Az egy dolog, hogy a hátatok közepére kívánjátok a tüntetést, de
amikor ott álltam a műegyetemi tanácsteremben a HÖOK elnök és számtalan
HÖK elnök között azért elgondolkoztam rajta, hogy tőlünk az események
senkit nem érdekelnek, persze mi lwehetőséget adunk az új képviselőknek
is…

A tüntetéssel nem muszáj egyetérteni, de azért illene, hogy érdekeljen
Titeket. A választmányon letudtátok  pillanatok alatt a pontot, pedig én
megkértelek titeket, hogy tegyétek későbbre a napirendben, mivel tegnap
hétkor volt az utolsó megbeszélés. Nyolcra ott is voltam és ledöbbentem
azon, hogy ennyivel elintéztétek az egészet. Az egy dolog, hogy önként
elvállaltam a feladatot - mert senki nem jelentkezett rá – ,sok-sok
órát eltöltöttem vele, és TI arra nem voltatok képesek, hogy
meghallgassátok a max. tíz perces beszámolómat. Engem a HÖKön belül a
rendezvényszervezés érdekel, ebben szeretnék segíteni Fecónak, de attól
még meghallgatom a szociális és a tanulmányi ügyeket is, egyszerűen a
képviselőtársaink TISZTELETE miatt…

Egyébként azt, hogy a munkámat nem tartjátok ennyire az egy dolog, a másik
és ennél sokkal fontosabb az az, hogy az ELTE TTK hallgatói is ott lesznek
a Dísz téren, tudjátok ezek azok a hallgatók akik TITEKET is
megválasztottak, akiket képviseltek. Sajnos a mai politikai helyzetben
aggódni kell a rendbontások miatt, egy kérdésetek nem volt, hogy milyen
rendőri biztosítás lesz, merre vonulunk és még folytathatnám…

Elnézést, hogy ilyen hosszúra sikeredett, senkit nem akartam megbántani,
csupán el szerettem volna gondolkodtatni TITEKET…

Jancsó Tamás
icipici képviselő