[Kepviselok] Nedves est2006

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 19., Cs, 13:43:53 CEST

Kedves Mindenki!

Orommel kozlom veletek, hogy lesz Nedves est!!

Viszont: Ahhoz, hogy nov 9en meg tudjuk szervezni, ahogyan a
programtervekben szerepel, az oszi szunet miatt hipergyorsan kellenek a
plakatok. Mint valasztmanyon jeleztem, csakis akkor tudunk a szervezesnek
nekikezdeni, ha van uszoda-visszajelzesunk.

A kerdesem: Elkezdhetem szervezni? Mert nem tudom, hogy nekiallhatok e
vagy sem.
Az uszoda kb 150-160e ft, plakat es jegyek 50 e ft es a bszberlet olyan
60e ft lesz, elso becslesre. Ezen kivul meg 20-25e ft egyeb (pl
hangtechnika, ilyenek).
Ehhez uszodaberletre van sportkultua, ugyhogy az megoldott, igy azt nem
kell fizetnunk. Talan nemi buszberletet is bele tudok ebbe csmpeszni, majd
meglatjuk.

De akkor a kvetes: 140e ft az, aminek a bufebol es a jegyekbol be kell
folynia. Ez akkor 280 jegy kb. Ennek mennie kell, siman.

Nos, nehany okos irjon valamit estig, SOS!!!

koszi:

feco

Ónodi Ferenc László

ELTE TTK HÖK