[Kepviselok] Nedves est2006

ELTE TTK HOK Kommunikacios Biztos kombiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 19., Cs, 14:37:27 CEST

udv,

kérdés. ez TTK HÖK szervezésében fog menni?
amúgy ha valóban kijön 0-ra, akkor szerintem támogatható (habár nem
vagyok döntéshozó a kérdésben). csak gyorsan menjen, mert az idö viszont
szorít. (esetleg érdemes lenne végiggondolni, hogy 1 héttel a gólyabál
elött mekkora a befogadókészség a rendezvényre, mennyire lehet összekötni
a két rendezvényt (pl kedvezményes jegy vásárlással, ha mindkettöre
veszel)

sziasztok,

     Polgár Péter Balázs
     ELTE TTK HÖK