[Kepviselok] személyes infók

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 20., P, 19:41:40 CEST

Kedves Képviselőtárs, Főmentor és Tacs.. akarom mondani Szacskó :)

Mint a MENTOR-os levelezőlistán bizonyára értesültél róla, jövő héten
csütörtökön 5 órai kezdettel Globális Mentortalálkozót tartunk, melyre a
TI megjelenésetekre mindenképpen nagy szükségünk van, hiszen stratégiai
pozíciót töltötök be a rendszerben (ne nevess...!!)

A program részét képezi egy rövid előadás a vizsgaidőszakról (ezt Én fogom
tartani, miután Timi kiképezett engem, mivel ő sajnos nem tud ott
lenni..), illetve csoportos beszélgetések szakterületek szerint, melyek
levezetése a főmentorok feladata volna. A főmentoroktól azt kérnénk, hogy
a következő kérdéseket mindenképp beszéljék meg mentoraikkal, az erre
szánt idő nagyjából 15-20 perc lesz majd.

A legfontosabb kérdések a mentorok felé:

Szerinted mik a pozitívumok, negatívumok a rendszerrel kapcsolatban?
Hogy érzed magad mint mentor?
Hetente nagyjából mennyi energiádat szánod a gólyáidra, mentori feladataidra?
Min változtatnál a rendszerben?

A kérdéseket természetesen nyomtatott formában is megkapjátok majd.
Találkozunk csütörtökön, addig is minden jót!

Üdv:
Ferenczi Attila
Mentor-koordinátor

--