[Kepviselok] Beszámoló+egyéb

Szabó Csaba bahama at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 20., P, 22:44:24 CEST

Tisztelt Képviselők, kedves Gubee!

Először is leszögezem, hogy rövidre fogom a levelemet, mert többször érte
szó a ház elejét, hogy hosszúak a levelek, és nincs idő őket elolvasni.

Nos! Egyet kell, hogy értsek Gubee-val a Hök működését illetően. Sok olyan
dolog van, amit az én biológus agyacskám egyszerűen képtelen felfogni. Mi
miért működik annyira merev szabályokkal, más meg miért nem? Ezért lehet
az, hogy tartózkodom attól, hogy mélyebben "beleássam" magam a munkába. És
lehet, hogy más tisztség nélküli képviselő is hasonlóan érez. Lehet, hogy
kicsit homályosan fogalmaztam, ám ha érdekel mit gondolok, akkor majd
megkérdezed.

Gubee levele által megszólítva éreztem magam. Bocsánatot kérek, amiért
óvodás módon viselkedtem Küldöttgyűlésen, és ezek után volt a pofámon bőr
lelépni. És azért is, mert nem tettem szinte semmit a Hallgatói
Önkormányzatért, és a hallgatókért. Ezen változtatnom kell, mert akkor
csak haszontalan díszképviselő leszek, és rájuk nincs szükség.

Amit még feltétlenül közölni akartam, az az, hogy azért írtam ilyen későn,
mert csak most gondoltam úgy, hogy eljött az ideje. Meg most volt időm
megírni a beszámolómat, melyet csatolva küldök. (akit érdekel, az letölti
és elolvassa, akit nem, azt meg nem terheltem hosszú levéllel)

Üdv.: Bahama

Szabó Csaba, biológia szakterületi képviselő
Name: bahama_beszamolo_10-20.doc
Type: application/msword