[Kepviselok] Köszönet

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 21., Szo, 01:09:38 CEST

El sem tudjátok hinni, mennyire köszönöm azoknak, akik ezt a két napot
végigdolgozták helyettem!

Az elmúlt két napot pihenéssel töltöttem, és így lesz a következő napok
nagy részében is. Úgy érzem, hogy feltöltődtem energiával, rendesen (kb.
egy hónap után végre normálisan) kialudtam magamat. Szerintem ez okozta
az összes többi panaszt is.

Ugyanakkor az esetem intő példa azok számára, akik hozzám hasonlóan
sokat dolgoznak. Egy idő után tényleg belefárad az ember.

Úgyhogy a hétvégén, majd az őszi szünetben pihenjetek sokat!

Yeti