[Kepviselok] Re: Levelem 2. része

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 25., Sze, 12:03:34 CEST

Sziasztok!

Egy nagyon fontos kérdésem lenne. Az alábbi levélben van két állítás, ami
küldöttgyûlésen vagy nem így hangzott el, vagy én értettem rosszul.

1. kérdés: Tényleg elhangzott az a tanulmányi, szociális elnökhelyettes,
vagy az elnök részérõl, hogy elfogadjuk a 6000 Ft-ot? Ha nem, akkor
elhangzott-e ennek ellenkezõje? Ha az sem, akkor mi hangzott el?

2. kérdés: A Kari Tanácson a többség tényleg megszavazta a 6000 Ft-ot? Én
eddig úgy tudtam, hogy csak egy két szavazat volt a 6000 Ft mellett. Ha a
többség megszavazta, akkor kgy-n ugyanazok az emberek miért szavazták meg
az ellenkezõjét, ha nem akkor Tamás  miért állít valótlanságot?

> Nem tudok reszleteket, de ha ez tortent, az felvet kerdeseket es
> aggodalomra ad okot. A dekanh megkerulese, bizalmanak levesztese nagy ar,
> nagyon nagy ar.

Ha a fenti állítások igazak, akkor nem világos, hogy kgy-n miért az
ellenkezõjük hangzott el, én legalábbis Timi részérõl úgy értettem, hogy
õ, illetve Orsi nem egyezett bele a 6000 Ft-ba folyamatosan jelezték, hogy
az túl sok. Ha igen, akkor ennek küldöttgyûlésen ennek kellett volna
elhangoznia nem az ellenkezõjének.

Jelenleg két egymást kizáró állítás van forgalomba, melybõl következik,
hogy az egyiket állító fél hazudik, vagy ha ez túl erõs szó, akkor az
eseményeket jelentõsen torzítja. Ha ez így marad és nem öntünk tiszta
vizet a pohárba, akkor lényegesen nagyobb ár, mint a dékán vagy
dékánhelyettes megkerülése.

Várom az érintettek válaszát.

(Még a lentebbi részhez is beszúrtam egy fél mondtatot, de az kevésbé
fontos.)

Balázs

> Ennyi. Ebben a valasz is benne van. Szakitani kell a sztereotip dogmakkal,
> es azokkal, akik ezt nem tudjak feladni, feloldani. Surgosen es
> hatekonyan. Akik mar nem kepesek maskepp gondolkodni es kezelni a
> dolgokat, akik meg Jozsi idejen szocializalodva csak dogmapuffogtatasokra

Mivel ez a TTK HÖK-ben csak rám lehet jellemzõ mérsékelten tesz boldoggá a
megjegyzés. Különösen azért, mert a változatosság kedvéért tegnap ismét
beszéltem Melindával négyszemközt, amiket mondtam neki szántam. Kiváncsi
voltam, hogy mennyire marad köztünk. Az ott elhangzottakkal kapcsolatosan
ma már hívtak telefonon és nem õ még csak nem is az EHÖK-ben dolgozik.