[Kepviselok] HKR és egyéb infók

ELTe TTK HÖK Gazdasági Biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 18:13:55 CET

Kedves Küldöttek, Tisztségviselők !

Én értem, hogy helyzet van, de lenne néhány kérdésem.

1.Miért csak most "tűnt" fel a tárgyaló gárdának, hogy nme szabtak
felső határt a Bsc-sek által fizetendő díjnak?
2. Miért csak a kgy határozat után egy héttel sikerült felmenni a dékánhoz
ez ügyben?
3. A szeptemberi szenátus után miért is nem adtak alapot arra a
módosítások, vagy legalább az a tény, hogy a köv. szenátuson
tárgyalják,hogy a mi kari különösünket újra kelljen tárgyalni?
4. Miért nincs pontosan több idő, mint egy óra a holnapi
megbeszélésre?

Egyébként a véleményem az, hogy Orsi mondja el holnap a határozatunkat
szenátuson, majd vegye tudomásul, hogy törvényi szempontok miatt aggályos
az eredeti szabályozás, és vesse fel hogy
a, újra kell a kt-ak tárgyalni a díjakat az új verzióban
b. vesse fel, hogy akkor legyen 2000 az új verzió szerinti kreditár.

Egyébként sajnálom, hogy  Orsi levele csak most született meg, célszerú
lett volna, ha folyamatosan kap a küldöttgyűlés tájékoztatást a kari
különös rész állásáról, a különböző tárgyalások eredményéről,
mert akkor lehet, hogy elkerülhető lett volna a mostani helyzet.

Betegségem miatt valószínűsítem, hogy nem leszek ott holnap reggel a
választmányon.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella
ELTE TTK HÖK