[Kepviselok] HKR és egyéb infók

Ujvary Angelika castle at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 18:55:27 CET

Sziasztok,

kérdésem: a teljesített +10%-nyi kreditértéket milyen esetben lépik túl a
hallgatók? Van errol információnk? Azokra gondolunk, akik lemaradtak a
tanulmányokkal, eros feltételek miatt nem tudott elég kreditet felvenni és
a min. 15 teljesített kredit miatt felvettek egy csomó nem kötelezo tárgyat?

Alább található a véleményem a javaslatra.

> *****
> TTK kari különös: Oktatási Igazgatóság JAVASLAT
> 19. § (ad 148.§)
> (1) A kreditfelvételért, kreditújrafelvételért kreditenként fizetendő díj
> az éves képzési és fenntartási normatíva összegének hatvanad része .
>
> (2) A tanulmányaikat 2006. szeptember 1. előtt kezdő azon hallgatók
> esetén, akik nem lépték túl a képzési és kimeneti követelményekben
> meghatározott képzési időt, a kreditfelvételi és újrafelvételi díj
> kreditenként az éves képzési és fenntartási normatíva nyolcvanad része, de
> [...]

Én ezt a részt elfogadhatónak tartom, így nem áll fent az a helyzet, hogy
kétszer fizettetik meg a szegény hallgató bukásait.

Angelika