[Kepviselok] HKR és egyéb infók

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 19:08:23 CET

Sziasztok!

> Sziasztok,
>
> kérdésem: a teljesített +10%-nyi kreditértéket milyen esetben lépik túl a
> hallgatók?

Ha olyan sok kreditet vesznek fel újra. Ennyi.

>Van errol információnk?
Statisztikai adatokat szertnél a jövőből?

Azokra gondolunk, akik lemaradtak a
> tanulmányokkal, eros feltételek miatt nem tudott elég kreditet felvenni és
> a min. 15 teljesített kredit miatt felvettek egy csomó nem kötelezo
> tárgyat?

A régieknél azok a kreditek, amelyeket újra felvettek, és már fizettek
érte, nem számlálódik a most induló 10%-os keretbe.
Bár az is lehet, hogy rosszul értelmezem a kérdésedet, így ha nem kaptál
választ, írj újra részletesebben.

> Alább található a véleményem a javaslatra.

> Én ezt a részt elfogadhatónak tartom, így nem áll fent az a helyzet, hogy
> kétszer fizettetik meg a szegény hallgató bukásait.

Miért, eddig hogyan fizettek kétszer?
Igazából nem értem, hogy mire kérdezel rá.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu