[Kepviselok] HKR és egyéb infók

elnok at ttkhok.elte.hu elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 19:09:34 CET

> Tisztelt Elnök asszony! Kedves Képviselők!
>
> Nagyon nem vagyok képben az ilyen HKR-es csűrés csavarásban. Nem értek
> hozzá, hát nem is mondok hülyeségeket.

Kedves Szabó Csaba!

Kár, hogy nem értesz hozzá, azt hittem, felelősségteljes hallgatói
képviselő vagy, aki utánajár a dolgoknak, ha valami nem világos számára.

> Amit mégis hozzáfűznék: 2000 Ft-nál semmiféleképpen sem szabad többet
> engedni, hiszen ez is már jóval több, mint a régi 1100-Ft.

Igen, 2000 több, mint 1100, ebben igazad van. De azt is elolvastad, hogy
10%-nyi "ingyen" kredit is jár a régieknek is?

> És azért ne fogadjunk el dolgokat, hogy legyen valami. /Bocsánat, ha
> félreértettem valamit./

Igazad van, nem azért fogadjuk el, hogy legyen valami. És nekem is úgy
tűnik, hogy félreértetted a dolgokat.

Üdv
Sági Orsolya