[Kepviselok] HKR és egyéb infók

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 18:57:57 CET

Kedves Mindenki!

A véleményem és azt észrevételem a következő:

1 Számomra a helyzet most sem változott,bár lehet korábban én voltam félre
tájékoztatva, de én már korábban is úgy tudtam a bsc-seknek nincs felső
határa és mindenkinek meg van a 10% ingyen felvehető kreditje.

2 Az viszont felháborítónak tartom, hogy Orsi azt írja tartózkodni
kíván.Holott a KGY véleménye szerint egyértelműen nemmel kell szavznia.

3 Tényleg hihetetlenül belassultunk, hogy nem vettünk észre hamarabb
komoly dolgokat.Ne érzem, hogy képben lennék akkár most is teljesen.

4 Most hírtelen így kapkodni, nem értem ezt a rendszert.

5 Támogatom Gabinak a véleményét, hogy igen is Orsinak a szenátus tagajit
teljes mértékben tájékoztatni kell a dolgainkról, nem pedig csak egy
tartozkodással meglapulnia.

--
Tisztelettel:
             Orosz Dávid