[Kepviselok] HKR és egyéb infók

Szabó Csaba bahama at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 20:57:39 CET

Sziasztok!

> Kedves Szabó Csaba!
>
> "Kár, hogy nem értesz hozzá, azt hittem, felelősségteljes hallgatói
> képviselő vagy, aki utánajár a dolgoknak, ha valami nem világos számára."

> Igen, 2000 több, mint 1100, ebben igazad van. De azt is elolvastad, hogy
> 10%-nyi ?"INGYEN"? kredit is jár a régieknek is?

> Igazad van, nem azért fogadjuk el, hogy legyen valami. És nekem is úgy
> tűnik, hogy félreértetted a dolgokat.

> Üdv
> Sági Orsolya

No comment!

/Erről szólt például Gubbe levele is./
Mivel ilyen reakció érkezett a levelemre, ezért nem érzem úgy, hogy bármit
is érne a szavam. Mivel valóban nem vagyok informált a dologgal
kapcsolatban, ezért nem is írtam semmi "okosat". Sajnálom! Az volt a
kérés, hogy mindenki szóljon hozzá. Hát megtettem. És őszinte voltam, úgy,
ahogyan ezt elhatároztam. Ám senki ne várja el tőlem, hogy a ma éjjelemet
azzal töltsem, hogy a hiányzó információkat megszerezzem, hogy még időben
elküldjem a véleményemet.
Ami a félreértést illeti: "valószínűleg tartózkodni fogok a szavazáskor.
Így nem fogadom el a szabályzatot, hiszen küldöttgyűlési határozat szól
ellene, illetve lehetőség nyílik az újabb tárgyalásra is a későbbiekben."
Mivel a mi Hallgatói Önkormányzatunk elnöke sem a küldöttgyűlésen
meghozott határozatnak megfelelően szavaz(ahogyan ezt a levelében
jelezte), ezért még jobban úgy érzem, hogy a szavam nem sokat ér (mondom
ezt úgy, hogy nem vettem részt a küldöttgyűlés azon részén, amelyen a
határozat megszületett, holott én is erre voksoltam volna.)
Szerintem ha valamit nem fogadok el akkor nemet mondok, nem pedig
tartózkodok, de valószínűleg megint az én felelősségteljesség nélküliségem
és az utána nem járásom (hú de szép magyarul fogalmaztam :) ) az oka.
Félreértés ne essék, nem sértődtem meg. Kicsit elszomorodtam.

Jó ötletelgetést!

Üdv.: Bahama