[Fwd: Re: [Kepviselok] HKR és egyéb infók]

elnok at ttkhok.elte.hu elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 19:29:44 CET

----------------------------- Eredeti üzenet -----------------------------
Tárgy:   Re: [Kepviselok] HKR és egyéb infók
Feladó:  angeil at ttkhok.elte.hu
Dátum:   Vas, Október 29, 2006 7:09 pm
Címzett: elnok at ttkhok.elte.hu

Szia!
Köszi a választ.
Elösször is a 6000 szerintem is sok. Ez ellen fel kell lépni, az ellen is,
hogy a BSC-seknek legyen egy max határ. Bár én ott nem szavazhatok.
Támogatom a kezdezményezést.
Angi

kredit, amit használhatok arra, hogy ujra felvegyem a tárgyaimat, ha
nem elegendő, akkor meg kreditenként fogok fizetni 6-8000 Ft-t?
> 101% felvehető ingyér, aztán a régieknek 6000, a BSc-seknek meg 8000.
>
> Mi van akkor
> Igen.
>
> BSC-seknek meg nincs maximálva a fizetés, szóval, ha
>>
> igen, nincs maximálva. ez gond, de most nem tudjuk megváltoztatni,
később tudjuk belevenni, egy újabb kari tanácson.

birtokába jutottunk, így új helyzet állt elő. Az alábbiakban egy kis
áttekintést adok arról, hogyan is alakult a már említett szabályzat
sorsa

véleményezte azzal, hogy a Szabályzatnak tartalmaznia kell az Erasmus
ösztöndíj kifizetésének időpontját. (A Kari Tanács a határozatot
ellenszavazat nélkül, 1 tartózkodás mellett hozta.) A Kari Különös
részre
Ft, tehát a nyolcvanad rész 6000 forint, a hatvanad rész 8000 forint.)

elfogadása, kis módosítással. A módosítások miatt a kari különös
fejezeteket a Szenátus nem tárgyalta. A módosítások nem adtak alapot
arra,

nem ellentmondásos-e. Mivel nem vagyunk jogi szakemberek, így
segítséget kértünk az ELTE főtitkárától, Rónay Zoltántól; íme a teljes
levél:

áttanulmányozása után felhívta a figyelmünket arra, hogy az egyik
paragrafusunk nem feltétlen összeegyeztethető a felsőoktatási

is jár összes előírt kreditet tíz százalékkal meghaladó kreditértékű
tárgy felvételének lehetősége. Ha ez igaz, akkor ez nem
összeegyeztethető a TTK

hallgató egyéni tanulmányi rendjében - költségtérítés fizetése nélkül
- az

fizetendő díj a képzési és fenntartási normatíva összegének hatvanad
része.

diplomamunka kreditjeit is - 330 teljesített kredittel sem kaphat
abszolutóriumot, akkor a 11.-13. félévi tanulmányai során a (2)
pontban meghatározott kreditfelvételi díjat fizeti, de ennek összege

Küldöttgyűlése az alábbi határozatot hozza: Az ELTE TTK Hallgatói
Önkormányzat a 2006. szeptember 1. előtt kezdő hallgatók számára
fizetendő
maximálisan 2000 Ft-ot tart elfogadhatónak, kivétel a laborgyakorlatok
esetében, ahol a maximális díjnak 6000 Ft-ot javasol. A küldöttgyűlés
a határozatot 15 igen és 2 nem szavazattal, 2 tartózkodás mellett
hozta. ******
tartottuk elfogadhatónak azt, hogy a �régi� hallgató a
már
féléves 1100 ill. 2200 forintos kreditenkénti díjjal). Azért kértük a
elfogadhatónak a hatezer forintot.

úrral arról, hogy a Küldöttgyűlés milyen határozatot hozott a szóban
forgó
egyebekben a HÖK beszámolt a 64/2006-os határozatáról.

halasztottuk a kérdést, amíg több információval rendelkezünk.

ébreszt, amiről Szenátuson beszélni kell. Az adott formában nem
elfogadható a fejezet.

EHÖK
neki a válaszadás feladatát), hogy a 2006. szept.1-je előtti
egyértelmű a TTK Kari Különös fejezet 19.§-a, tehát azt ki kellene
egészíteni. Ez minden bizonnyal az okt. 30-ai Szenátuson lesz, mikor
is a

esetén, akik nem lépték túl a képzési és kimeneti követelményekben
meghatározott képzési időt, a kreditfelvételi és újrafelvételi díj
kreditenként az éves képzési és fenntartási normatíva nyolcvanad
része, de

> [...]
pontban meghatározott kreditfelvételi díjat fizeti, de ennek összege
félévenként nem haladhatja meg a hallgatói normatíva 50%-át.

hatályba lépést megelőzően a hallgató díjat fizetett, nem számítanak
bele a 148. §

kgy-nál már írtam arról, hogy akkor az akkor ismert és ismertetett
információk alapján hoztuk meg a határozatot. Most más helyzet áll
elő. Adódott az ingyen felvehető keret (egyetemi kutató és egyszakos
tanárnál
csökkentsük a kreditfelvételi/újrafelvételi díjat. Sajnos ez nem
sikerült,
�hirtelen� hatezer forintot fizetni kreditenként,
ráadásul
térítése sem, de ezekről az összegekről még egy későbbi kari tanács
dönthet. Most nem kell kifizetni. A negyed-ötödévesek valószínűleg nem
merítik ki ezt a keretet, a másod-harmadévesek pedig időben lesznek
tájékoztatva ahhoz, hogy be tudják osztani a plusz 10%-nyi
elfogadni, a Szenátuson nem lehet bedobni egy ilyen módosítási
javaslatot,
visszamenőleg lép majd hatályba.

támogatandónak az oktatási igazgató által javasolt változatot sem,
ezért
elfogadhatónak tartom ezt a változatot, viszont valószínűleg
küldöttgyűlési határozat szól ellene, illetve lehetőség nyílik az
újabb tárgyalásra is a későbbiekben. A szenátuson tervezem elmondani,
még a szavazás előtt, hogy túl magas a kreditfelvételi/újrafelvételi
díj, illetve azt, hogy nincs limit a BSc-seknél a befizetendő díjakra.
A Szenátus többi hallgató tagját viszont arra kérem, hogy szavazza meg
a módosító javaslatot (és legyen kari különös részünk).