RE: [Kepviselok] HKR és egyéb infók

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Okt. 29., V, 22:48:23 CET

Sziasztok!

Mindig is tudtam h btksnak kéne lennem, h ennyit el tudjak olvasni, amit már
ide írtatok!
Csatlakozok én is ehhez az állásponthoz és lenne egy kérdésem!
Tök jó, h ennyit levelezünk róla, meg egymásnak esünk, meg orsi tartózkodik
a kgy álláspontja ellenére (akkor minek a sok órás kgy?), de amúgy nem tök
mind1, h mi h gondoljuk, úgy sincs annyi erőnk, h bármit is elérjünk? Nemde?
Ha jól tudom, bőven nem vagyunk olyan nagy számban delegálva, h véghez
vigyük, amit akarunk! A kredit ár annyi lesz, amennyit a nagyokosok akarnak?
Vagy nem jól tudom?

fifi

Online elérhetőségeim:
E-mail: fifiboy at fifiboy.hu