[Kepviselok] HKR és egyéb infók

ELTe TTK HÖK Gazdasági Biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 30., H, 11:41:39 CET

Kedves Mindenki!

Legjobb tudomásom szerint a +10% az 1993./LXXX felsőoktatási törvényben is
benne volt, de mi lenne, ha megnézné az illetékes. Tehát ez nem újdonság.
Ha rosszul emlékeznék, elnézést!

Köszönöm Szandrának, hogy egyedüliként válaszolt az általam feltett
kérdésekre, bár igazság szerint nem tőle vártam!

Üdv!

Gabi