[Kepviselok] HKR és egyéb infók

Harangozo Jozsef joey at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 23:02:34 CET

Sziasztok!

Bocs, egy kicsit lemaradtam a reakciómmal.

Szóval, most, hogy végig olvastam, egy kicsit meglepõdtem,mert én is
félreértettem,például,hogy a 10% nem vonatkozik alapból a régiekre is.

A véleményem: Hogy igaz, ez a javaslat a kari különösre
vonatkozóan közelebb áll ahhoz, hogy tisztán lássunk,és megmondja,
hogy mi mire, kire , hogy vonatkozik, de ahogy a
küldöttgyûlésen is elhangzott,és én is ezen a véleményen voltam, hogy a
6000 egyértelmûen sok,ezek az összegek szerintem igy irreálisak.
Szóval mindenképpen ragaszkodjunk az eredeti javaslathoz a 2000 forinttal,
és ahogy azt már elõttem javasolták(asszem Balázs), hogy legyen meg a
10%-ig ingyenes is!
Megjegyzem, hogy mint képviselõ, nekem sem tetszik,hogy Orsi tartózkodni
akar! Szerintem igen is állást kell foglalni,és azt képviselni kell!
Nemmel kell szavazni, és kérni az ügy újra tárgyalását, illetve a fent
emlitett javaslat beterjesztését!
(persze, mindenképpen kiküszöbölve az "aggályokat")

üdv.

Harangozó József Gábor
fizika szakterületi koordinátor