[Kepviselok] HKR és egyéb infók

bioszk at ttkhok.elte.hu bioszk at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 30., H, 00:08:13 CET

Sziasztok Kedves HÖK-ös Barátaim!

Melós ám ennyi levelet elolvasni, de legalább látom, hogy vannak aktív
emberek is!

Egy hatalmas kéréssel kezdeném. Elegem van abból, hogy apró csipkelődő
megjegyzéseket teszünk egymásra mind szóban (kgy-n), vagy levélben a
képviselő listán és aztán erre a megszólított személy erélyesen reagál, és
aztán az első levél írója megint, ésígytovább ésígytovább! Örülnék neki,
ha mondjuk ezt mindenki magánban játszaná le, és nem a postaládámat
tömködné tele vele! Köszönöm szépen!

Na a hozzászólásom kicsit szétszórva, mert már nagyon késő van, igyekszem
leírni, hogy mit értettem meg, aztán majd holnap felhívok valaki okosat,
hogy mi van:

 - Mindenkinek ingyen 10%-ék tárgyújrafelvétel (ez most törvényileg
szabályozott), amiért a régiek fizettek, hát fizettek, ezután van még
nekik néhány ingyen (egyszak 30, kétszak 33, főiskola 24), a BsCnek meg
ugye egyértelmű (ha jól emlékszem 18)! - Ez így ha minden igaz nem
egészen jól szerepel a HKR TTK Kari különös részben és ezért kell az
Oktatási Igazgatónak holnap javasolni a módosítást, hogy egyértelmű
legyen.

- A 10%-ék után egyenlőre úgy néz ki, hogy BsC 8000/kredit (és ami fontos,
hogy nincs limit), "régiek"-nek meg 6000/kredit és van limit (asszem
valami 25%éka a normatívának, de most ugye ez több mint 22.500 ft,
merthogy nőtt a normatíva - azt persze nemtom, hogy mennyi, valami 116.500
Ft/fő) - Nyilvánvaló számomra, hogy ezt orvosolni kell (tehát az össszeget
csökkenteni max. 2000 Ft/kredit-re), erről hozott határozatot a
KÜLDÖTTgyűlés (azért írtam naggyal, hogy az"öregek" is gyakorolják, hogy
mit kell mondani :) ), amit én is támogatok! Illetve, ki kell találni,
hogy mennyi legyen a BsC limit! Ugyehogyugye? De erről ráérünk zümmögni
késöbb KariTanácson!

- Aztán meg azt gondolom, hogy Osri kérlek szavazz nemmel, mert csak
azért, hogy legyen valami, ne tartózkodj, ha nincs, hát nincs, nem mi
bénáztuk el (najó, hibáztunk valamit mi is, de attól még nem a mi
vállunkon állt a dolog főleg!!!)! Amúgy meg inkább ne legyen, minthogy
most lesz valami sánta, aztán emiatt esünk el majd mi hallgatók!

- Szeretnék köszönetet mondani azoknak a képviselőtársaimnak, akik ezerrel
odafigyeltek a HKR, meg miegyéb változásaira (ez főleg neked szól Timi) és
igyekeztek megfelelő módon képviselni a hallgatók érdekeit! Emellett
felhívnám arra a figyelmet, hogy pl. szegény Bahamát nem kell azért
piszkálni, mert nem érti, meg nem figyeli, hogy mi van, mert pl. én sem
értem, de asszem nekem nem is ez a dolgom, de most például, mert
kíváncsiak a véleményemre elmondom, és így én is hozzájárulok a kollektív
tudati asszimilációhoz (minden ellenállás hasztalan!:) )! A kérdésem az,
főleg a végén, hogy jól látom-e a dolgokat? Nem tudok tanácsot adni, hogy
mit tegyen az, kinek van rá lehetősége, mert nem érzem úgy, hogy kompetens
lennék, csak azt, hogy szorít a cipő és van néhány ember, aki magára
vállalta, hogy kilazítja!

- Amit biztosan szeretnék - 2000 Ft/kredit-nél ne kerüljön többe a
kreditújrafelvétel, és addig vétózgatni a KariTanács, illetve a Szenátus
javaslatait, míg meg nem valósítják! A BsC-seknek, kitalálni valami emberi
max. limitet, amit egy félévben fieztniük kellhet! Ha már a törvény így
írja legyen mindenkinek 10%-ék ingyen kreditújrafelvétel!!!

Köszönöm a megértést, és bocsánat ha valaki esetleg levelesláda
összeszemetelésnek értékeli a levelemet, de nem bírtam megállni, hogy ne
írjak ennyit!

Köszönöm továbbá a lehetőséget, hogy írhattam!

Földi Mátyás
Ember