[Kepviselok] pályázat_fizikás_bulira

ELTE TTK HOK Fizika szakteruleti koordinator fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 30., H, 16:01:30 CET

Tisztelt Képviselõk!

Szeretném a választmány elé terjeszteni a következõ programot:

A fizika szakterület, a Mafihe ELTE Helyi Bizottságával karöltve, egy
zenés-táncos mulatságot szervez a fizika szakos
(fizikus, csillagász, fizika-tanár, fizikus-informatikus, geofizikus
fizika Bsc,asszem nem hagytam ki senkit) hallgatók számára.

Helyszín: Zöldmacska diákpince ( Üllõi út 95)

Idõpont: November 9. (kb. este 8 órai kezdéssel)

A költségek:
Dj(lemezlovas): 25 000 Ft
Terembérlet:	10 000 Ft (körülbelül)
összesen:	35 000 Ft

A költségek csökkentésére szeretnénk igényelni a Hallgató Önkormányzattól
a következõ összeget:	35 000 Ft

Kérem a Választmány tagjait, hogy támogassák ezt a rendezvényt!
Elõre is köszönöm!

A szervezõ, hivatalosan Mones Enys, nála lehet érdeklõdni a buli
részleteirõl: qwendel at freemail.hu

üdvözlettel

Harangozó József Gábor
fizika szakterületi koordinátor

ui: tudom, hogy késtünk a pályázattal, de a renezvény anyagi vonzata nem
volt eddig tisztázott.Ezért elnézéseteket kérem!
Ja, és megjegyzem, hogy engem e-mailben ne keressetek, mert legalább
péntekig csak telefonon leszek elérhetõ!