[Kepviselok] rendkívüli kgy.

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 31., K, 16:01:55 CET

Kedves Képviselők!
Ugyan tegnap még azt írtam, hogy köv. héten választmány és utána
küldöttgyűlés két hét múlva, a következő két hetet és a teendőket
logikusan átgondolva mégis megváltoztattam a véleményemet.
Örülök annak, hogy ilyen sok képviselő válaszolt a vasárnapi levelemre
és kifejtette véleményét a témával kapcsolatban. Ugyanakkor a levelek
arra is rávilágítottak, hogy az információkat nem mindig időben és a
megfelelő módon kommunikáltam. Ezen a héten igyekszem kiküldeni a
HKR-rel kapcsolatos információkat, akinek kérdése van, kérem a listán,
vagy magánlevélben tegye fel! Fontos, hogy a küldöttgyűlésen már ne a
szabályzat értelmezésével töltsük az időt, hanem konkrét cselekvési
tervet tudjunk megfogalmazni. Azért tartom fontosnak, hogy először kgy.
üljön össze, és beszéljen az ügyről, mert így közösen tudjuk
meghatározni az irányvonalakat, célokat és a tennivalókat. Ezeken túl
pedig ha a 15-i kari tanácsra szeretnénk napirendi ponton belül
előterjesztést, akkor azt időben (egy héttel előbb) el kell küldeni
(vagy legalábbis illik).
Két hét múlva a választmányon beszélnénk meg a hét történéseit, a
további konkrét lépéseket, a kt. "forgatókönyvét". Természetesen a
választmányon is szeretettel várunk mindenkit, hiszen ebben a témában
minden hallgató érintett. (De kgy azért mégsem lehet minden héten. :-) )
Kérek mindenkit, akit megmozgat(ott) a téma (és a nagy számú levélből
úgy gondolom, sokatokat) gondolja át, hogy mit is lehetne tenni, milyen
érvek, szólnak a változtatások mellett és ellene (ismétlésképp: a
kreditfelvételi/újrafelvételi díj csökkentése, ill. maximális térítési
díj meghatározása a BSc-s hallgatóknál). Még ma kiküldöm a szenátus
által elfogadott kari különös fejezeteket, hogy mindenki megismerhesse
(ne csak részleteiben).
Jó gondolkodást és persze azért jó pihenést is!

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
elnok at ttkhok.elte.hu