[Kepviselok] HKR

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 31., K, 17:33:39 CET

Tisztelt Képviselők!

Nagyon sajnálom, hogy egy ilyen fontos kérdésben utólag kell véleményt
alkotnom, de azért mégis megteszem.

A problémát azért nem sikerült megoldani eddig - mert kevés volt a
rendelkezésre álló idő - és a hivatali utak bejárása mindíg sok időt
vesz el.

Mint azt már többször is leírtam, szerintem hibásan tárgyaltunk az
oktatási dékánhelyettessel - ennek következménye volt, hogy megesett ez
a helyzet. És úgy gondolom, hogy többek között a tájékoztatással is
probléma van - nem veszek részt minden olyan ülésen, amelyen a HKR-ről
szó van; és azokról nem sok infó jut el az átlagpolgárhoz.

A küldöttgyűlési határozat - mint ahogyan azt már mások is leírták, nem
volt túl szerencsés. Azért nem, mert megköti a tisztségviselő kezét -
történjen bármi. Hisz új infók birtokában elképzelhető, hogy a
küldöttgyűlés esetleg máshogy gondolja. És ilyenkor a döntéshozó két
szék között esetleg a pad alá eshet, hiszen egyrészt neki a
küldöttgyűlés véleményét kell képviselnie, másrészt pedig az összes infó
alapján döntenie kell. És a kettő esetleg nagyon különböző lehet.

Kiváncsian várom a folytatást, remélhetőleg sokkal több infó mellett.

Palkó Tamás