[Kepviselok] beszámoló+ütemterv

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 6., Sze, 18:05:22 CEST

Tisztelt képviselők!

Beszámoló:

A múlt héten pénteken este Orsi felkérésére elmentem az ehökös
megbeszélésre a tüntetéssel kapcsolatban.Ja, és elötte segédkeztem a
dékáni kézfogón végig.Ezen a héten a beiratkozáson mindkét nap jelen
voltam,hétfőn a földrajzosoknál, délután a fizikánál,plusz beugrottam az
egyik fizika kritérium dolgozat irásra a földtudomány szakra. Kedden
délután teremfelügyelő voltam a földtudomány szakosoknál.Ma (szerda)
elöször a környezettanos mentorokkal volt egy megbeszélés, délután szacsot
tartottam.

Ütemterv:

-Levlisták elkészÍtése és a megfelelő infók kiküldése (ez persze egész
félévben)
-Még e hónapban a föld- és környezettudományi honlap elkészÍtése
(lehetőleg szept. 28 elött)
-Szeptember 28.-án a Bodvarákó afterparty, ennek szervezése
-Októberben két szakos rendezvény: az egyik a környezettanosok 2 napos
bulija gólyaavatóval és szakmai kirándulással egybekötve.A másik szintén 2
napos a földrajz,földtudomány szakosok gólyaavatója.Pontos dátum még
kérdéses.
-És természetesen ülésekre járok, meg ahova delegálva vagyok, illetve a
mindenpos munkák(e-mailre válaszolás, fogadóóra, problémák elÍntézése)
-Ezenkivül be fogok ülni az elsősők(környezettan, földrajz, földtudomány)
néhány órájára, hogy megprobáljak képbe lenni, hogy miben más amiket ők
most tanulnak, a korábbi órák tematikájától (nem bsc-és órák).
-Plusz amik majd jönnek: educatio,nyilt nap stb.