[Kepviselok] beszámoló+ütemterv

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Sze. 6., Sze, 20:09:16 CEST

Kedves Ti!

Beszámoló: Legutóbbi választmány óta voltam dékáni kézfogón segíteni, a matekos beirakozáson és szintfelmérődolgozaton, mentornapon. Ezenkívül mentorkodom, tehát megismerkedtem a gólyáimmal. Lebonyolítottuk a gólyanapokat, több-kevesebb sikerrel, úgy gondolom, ami nem sikerült nem rajtam/tunk múlt! -> Megvolt az első teadu és a kocsmatúra is. Rajzoltam BEF molinótervet, BEF weboldalt csinálok éppen és felviszem a matek2006@ levlistára a gólyák emailcímét! Természetesen továbbra is válaszolgatok a levelekre, illetve az illetékeshez továbbítom őket! Biztos csináltam még mást is, de most nem jut több dolog az eszembe!

Ütemterv a félévre: Mivel a mat.szacs.nak írt emailemben írtam hasonló dolgokról, így ha nem haragudtok, nem gépelem le újra, hanem be másolom ide és "értsétek jól"!

2006. szeptember 1.én „alakuló” szacs ülést tartottunk székesfehérváron.

Az ülésen megbeszéltük, hogy miket szeretnénk megvalósítani az év folyamán és ezek élére kineveztünk egy-egy felelőst:

➢ Teadélután
	Felelős: Ferenci Laci, a teaduk minden szerdán 4től lennének az arénában, minden a megszokott!
➢ Maszat
	Felelős: Monoki Sanya, a maszatról részletesebb infók a honlapra és levlistákra, esetleg szükség esetén nagyobb óraszámban, felmerült az ötlet, hogy kooperálhatnánk a más szakos hasonló programokkal!
➢ Honlap
	Felelős: Ring Peti, +Ekker Niki. A honalpot 99%ban tartalommal kell feltölteni!!!!
➢ Bulik
	Felelős: Fifi (egyenlőre), + Magyar Robi. A bulik a Kolosy térnél lennének egy 4 szintes sztem elég fullos party helyen, erről részletes infót fogok küldeni!
➢ Koli bulik (vagy más heti rendszerességű matekos talik)
	Felelős: ???, most ponotsan nem tudjuk, szó volt róla, hogy Németh István segítségével a tétényi koliban lennének ezen bulik vagy/és a "noáré"-ban könnyedebb talik. A kérdés, hogy melyik, illetve mindkettő egyszerre, de az tuti, hogy csütörtökönként!!!
➢ Mentorrendszer
	Felelős: Gubee, ezt úgyis tudjátok, hogy neki mi a feladata és hogy végzi! :-) ➢ Hallgatói érdekképviselet
	Felelős: Fifi, emailek, levlisták, fogadóóra, személyes "faggatás", +intézeti tanács, kari tanács, választmány, KÖB, TOB ➢ Szakterületi rendezvények
	Felelős: Robi, 2 nyílt nap, 1 educatio
➢ PR & Marketing
	Felelős: igazából nagyban támaszkodnánk a mentorrendszerre, tehát felelős végülis minden mentor, és elsősorban Gubee. + Ring Peti, mert honlap, +Fifi, mert levlisták!
➢ Humán Erőforrás Management
	Felelős: TI!!!! Bárki bármikor bekapcsolódhat a munkába, szívesen látunk bárkit!

Ezeket a dolgokat szeretnénk a félév folyamán csinálni, már el is kezdtük! Időpontokat nem írok még, de vannak természetes dolgok, pl a teaest minden héten szerdán, a maszat, mi még most alakul, a honlap, ami mindig elérhető ... stb.
Szept.28. gólyaavató matekos buli, nem csak matekosoknak!!!!!

fifi