[Kepviselok] cikk az alkuló kgy-ról

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 10., V, 14:39:25 CEST

Kedves Képviselők!
Kedves Balázs!

A TTK HÖK küldöttgyűlése Kósa Veronikával szemben neked szavazott
bizalmat. Ezt a bizalmat az első adandó alkalommal eljátszani rendkívül
botor dolog, sőt, hülyeség. Úgy gondolom, hogy azok a balsejtelmek,
melyekre egész sokszor rákérdeztünk programbeszéded elmondása
alkalmával, beigazolódtak.

Az, hogy a TTK HÖK-öt ily módon szeretnéd lejáratni, szerintem példa
nélküli az Önkormányzat történetében. Én nem állítom, hogy a TTK HÖK
tökéletesen működik, de egy ilyen cikk megjelenésének biztosan lennének
következményei.

Te, mint az Nyúz főszerkesztője, csapatban dolgozol, mégpedig ez a
csapat az ELTE TTK Hallgatói Önkormányzata. És, hacsak nincs jó okod,
nem szabad az árral szemben úsznod.

Az írásod azonban nagyrészt tényeken alapul, a te sajátos
megfogalmazásodban. És azt hiszem ezzel van a probléma.

A Tétékás Nyúzt hallgatóknak írjuk. A cikked a képviselőlistára jó lett
volna, jót nevettem volna rajta, egyes mondatokat még jó ideig
emlegettem volna; de így, a Nyúzba sajnos nem állja meg a helyét. Mert
bár a hallgatókat bizonyára érdekli, miként költjük el a pénzt, és miért
kell mondjuk hetente 6-8 órás választmányokon tárgyalni a heti
eseményeket, de nem feltétlenül ebben a formában.

Megértem a felelős kiadót, hogy ezt a lépést megtette; én is ezt tettem
volna a helyébe.

Szerintem sürgősen üljetek össze, mert ez így nem fog sok jóra vezetni.

Én sajnos nem leszek ott választmányon, de remélem a probléma megoldódik.

Tisztelettel:
Palkó Tamás