[Kepviselok] cikk az alkuló kgy-ról

meszi at ttkhok.elte.hu meszi at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 10., V, 20:12:56 CEST

Üdv mindenkinek!

Vegyesek az érzelmeim, a cikkel kapcsolatban.Megértem azokat az embereket,
akik tartanak ettõl a cikktõl, és hogy következménye lesz, meghogy ne
csorbÍtsuk a HÖK jóhirét, ha egyáltalán van olyan.
Viszont azt kell mondanom, hogy ami a cikkben le van irva az igaz. Én nem
találtam egyetlen valótlan állÍtást sem. Hogy ez egy szubjektiv cikk?
Lehet, de ha ezt valaki objektivan leirja, hogy mi történt, azt senki nem
fogja elovasni, mert senkit nem érdekel.Szerintem egyáltalán nem baj, ha
van valami fûszer a lapban, mert ha csak száraz dolgokat irunk, ami
általában van a nyúzban, avval csak papirt gyártatunk (nem mintha evvel az
az utobbi évek fõszerkesztõit kritizálnám, de a nyúz amióta én olvasomkb 4
éve, azóta az egyedüli megmosolyogtató dolog a mondok egy rovat volt). Ezt
az újságot fiatalok olvassák, akkor meg legyen fiatalos, és csipõs, és
néha provokativ. Szerintem már réges-régen itt az ideje, hogy
megkavarodjon az állóviz, mert lassan beposhad. És az meg nem objektivitás
ha néhány dolgot a szõnyeg alá söprünk.
Az is igaz, hogy a Balázs egy csapat tagja, mégpedig a HÖK-é, de egyben
egy újság fõszerkesztõje is akinek a célja, hogy minél többen olvassák az
ujságot, nyilván az elnök a felelõs, de attól még csináljunk ugy mintha
minden rendben zajlott volna. Az elnök meg vállalja a felelõsséget.

Végezetül Balázs, szégyeld magad, hogy ilyeneket irsz!