[Kepviselok] Cikk, plakatolas

Palszabo Krisztian chris at elte.hu
2006. Sze. 11., H, 17:46:29 CEST

Sziasztok!

   Én is hozzászólok a cikk ügyhöz. Valóban, kissé harapófogó helyztet állt
elő.
   A cikk egy részének, állításainak nem ismerem a hátterét biztos infókból,
így
azokhoz nem kívánok szólni. Viszont bizonyos részei, akár hogy is
csűrjük-csavarjuk, igazak.
   Szubjektivitásomat megpróbálom levelem írásáig félretenni. Bár szubjektív
véleményemről előtte még egy mondat.
   Bizonyára tudja sok ember, kivel, kikkel dolgozok fenntartásokkal, múltbéli
konfliktusok miatt. Viszont olyan típúsú ember vagyok, hogy fenntartásaim
mellett, amiben egyetértünk, abban tudok velük együtt dolgozni.
   Tehát senkit nem tartok ellenségemnek, bár vannak, akikkel tartom a három
lépés távolságot, de bizonyos kereteken belül tudok velük együttműködni.
   Akkor a cikk.
   Tényleg, egy nagyon kiélezett, viharokban gazdag alakuló küldöttgyűlésen
vagyunk túl. A történtek hátterében vannak szubjektív feltételezések, de
objektív tények is. Feketén-fehéren. Pl. az Áron visszalépését megelőző
levelek, és a "patthelyzet" kialakulása, valamint a hirtelen visszalépés, és az
épphogy meglevő szavazati többség...
   Félreértés ne essék, én is a béke pártján vagyok, és nem kívánok
feszültségeket korbácsolni, de ezekről a tényekről van joga tudni a
hallgatóságnak!
   Balázs nagyon nehéz helyzetbe hozta magát, mégis fellvállalta véleményét!
   Valóban radikális a cikk, de szókimondó, van benne sok igazság...
   Nyilván, mivel a Nyúz a TTK HÖK hetilapja, tehát paradoxonhelyzetnek
látszana
magáról az emberek bizalmát megrendítő cikket lehoznia.
Viszont valahol kötelessége...
   Nyilván én sem azért vagyok HÖK képviselő, hogy lejárassam az
önkormányzatot,
hanem hogy tegyek a hallgatóságért.
   Összefoglalva, a cikket mérsékeltebb formában támogatnám, hogy megjelenjen.
   Szerintem mindannyian a hallgatóságért dolgozunk, és a HÖK-öt is szeretnénk
jobb színben feltűntetni, ennek azonban nem az a módja, hogy az elkövetett
hibákat eltitkoljuk, szőnyeg alá söpörjük. Lássuk be hibáinkat, és nyerjük meg
hallgatóságot elvégzett hasznos munkáinkkal! Rosszban ne kövessük a
"nagypolitika" szennyes világát!
   Végül Balázsnak: Nem azt mondom, hogy ilyen formában teljesen támogatom a
megírt cikket, de szerintem:
   Nem kell szégyenkezned Giskard!
Nem értek egyet a
sok "megdádázással", főleg olyanok tollából, akinek tisztában vagyok
véleményével, tudom, hogy részben egyezik Giskardéval.
Ha már mi nem szólunk, azt ne csesszük le, aki szól, ne támadjuk hátba...
   Ezt nem azért írom, mert annyira puszipajtás vagyok Giskarddal, hanem
objaktív vélemény, a véleményalkotókról.
   Más téma.
   Ugye sokszor beszélünk a faliújságokról, plakátolásról.
Kérdezem én:
   Egy Budapesti Egyetemi Fesztivált -örülök neki, hogy van, támogatom- ,de
miért kell olyan nem emberi módon plakátolni,
hogy 15-20 PÉLDÁNYT UGYANABBÓL -már elnézést- fel b..-ni egymás mellé,
UGYANARRA
a HIRDETŐFELÜLETRE?
   Nemcsak azért, mert az én plakátjaimat is és másokét is felülragasztják,
(vegyünk csak egy szerencétlen albérletkeresőt,
aki elfénymásolja a gatyáját hogy hirdessen),
de a másik, hogy
a -gondolom, tudom-
nem ingyen nyomott plakátokat miért nem NAGY TERÜLETEN SZÓRJUK szét inkább?
   Akár én, vagy más is segítene szívesen. (Tudom, nyilván az egyetemen
korlátozott a felület, közterületen meg különböző szabályozási nehézségek
vannak), de szerintem megoldható.

   Üdvözlettel!
      Krisztián