[Kepviselok] Cikk, plakatolas

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 11., H, 18:00:12 CEST

Udv Mindenkinek!

A plakatolas tulzottsagaert elnezest kerek. Az en feleossegem, majd kicsit
elbeszelgetek a plakatolo arcokkal.
Ha valahol leszedtuk, leplakatoltuk az élő, SAJAT hirdeteseket, kerlek,
szoljatok, visszahelyezzuk oket!

A nagy plakatolasra a rendezveny 5millios koltsegvetese miatt van szukseg.
Ui nem szeretnenk a HOK eves keretet erre elkolteni.

Udv

OFL
szerveh