[Kepviselok] BEF - kérdések

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 18., H, 11:07:49 CEST

Kedves Tamas!

A valasztmanyokon a kerdeseid nagy reszere mar honapokkal ezelott
elhangzottak a valaszok.
Mivel Te vagy a TTK HOK titkara, ha nem is voltal ezeken jelen, akkor is
tudhatod oket a hanganyagokbol.

Nem tudok most ezekkel foglalkozni (a kovetkezo nehany napban), remelem
ezt megerted.
Ami a fontos most, hogy hogyan tudunk a legjobban kimaszni az egeszbol es
hogyan tudjuk a keletkezett karokat a legkisebb mertekure csokkenteni.
A rendezveny valoszinuleg igy is kb 500e ft-ba fog nekunk (vagy az
EHOKnek) kerulni. A TTK HOK-EHOK ki fizessen kerdest pedig szerintem a
felelos vezetoknek, azaz a ket elnoknek kell megbeszelnie.

A koltsegek a kovetkezokbol allnak ossze:

- Plakat
- Pesti Est
- Szorolap
- Karszalag
- Jegyek
- Kotberek
- Illetve a mar dolgozott emberek jutalma (plakatolas, design, web,
koordinacio)

A valasztmany idpontjara ezek a kerdesek tisztazasra kerunek.

A valsztmany napirenjere kerem az alabbi teteleket vegyuk fel:

- BEF beszamolo
- Valasztmanyi hetvege
- LEN - Autokar megterites kerdese

Koszonettel: