[Kepviselok] BEF - kérdések

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 18., H, 16:17:16 CEST

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes írta:
> Kedves Tamas!
>
> A valasztmanyokon a kerdeseid nagy reszere mar honapokkal ezelott
> elhangzottak a valaszok.
> Mivel Te vagy a TTK HOK titkara, ha nem is voltal ezeken jelen, akkor is
> tudhatod oket a hanganyagokbol.

Tisztelt Főszervező Úr!

Úgy gondolom, hogy a kérdéseimmel téged, a főszervezőt kerestem meg, te
vagy az, aki meg tudja mondani nekem a válaszokat. Természetesen
rendelkezem az információk egy részéről, csak folyosói pletyka szinten,
nekem viszont, hogy véleményem teljesen kialakítsam, a hivatalos
információkra lenne szükségem. Nekem, mint a Hallgatói Önkormányzat
információáramlásának fő felelősének, nem szabad folyosói pletykákra
hagyatkoznom, mert az ügy igen fontos.

Akkor leírom, hogy én mit tudok a kérdésekkel kapcsolatban:

A választmány június 1-i ülésén beszélt először a rendezvényről,
végleges formát az augusztus 28-i választmányra nyerte el a rendezvény.

Forgó Melinda, határidő nem volt megadva.

Szerintem ilyen határozatot nem hozott a hallgatói önkormányzat.
Erről biztosan nem esett szó egyik választmányon sem.

Erről pontos adatok nem hangzottak el választmányon.

Én hallottam már ezt is, azt is.

Palkó Tamás

Ui.: Legyél szíves amint időd engedi, válaszolj a kérdésekre, úgy
gondolom, hogy főszervezőként ez kötelezettséged.