[Kepviselok] BEF - kérdések

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 18., H, 12:53:02 CEST

Sziasztok!

Bár nem tisztem, de leírom a kérdések kapcsán a véleményem.

> 1. Mikor lett a BEF rendezvény kitalálva és mikor öltött végleges formát?
Emlékeim szerint májusban, pontos idõpont jegyzõkönyv szerint, szerintem
ez indiferens jelenleg. A végleges forma alatt meg mit értesz. Egy ilyen
rendezvényen rengeteg minden változik folyamatosan.

> 2. Ki volt a felel?s a terület-engedélyek beszerzéséért, és milyen
> határid?vel?
Augusztus közepén, 15-e környékén volt egy találkozó, ahol a 8 kari HÖK
elnök, illetve EHÖK elnök beszélgetett. Informális elnökséginek szokták
hívni, de valójában ennek semmi köze nem volt az elnökségihez, csak pont
azok az emberek beszélgettek.

Ezen a beszélgetésen maradtak abba a résztvevõk, hogy ez egyetemi
rendezvény lesz az engedélyt Melinda kéri. Tudtommal határidõ sem akkor,
sem késõbb nem hangzott el.

> 3. A TTK HÖK választmánya hozott-e határozatot arról, hogy milyen mérték?
> anyagi felel?sséget vállal a rendezvényért?
Azt gondolom, hogy mivel nem a mi hibánkból maradt el a dolog
értelemszerû, hogy az EHÖK-nek kell vállalnia a teljes anyagi
felelõsséget, beleértve annak visszafizetését, amit már TTK-s pénzbõl
kiadtunk rá, kivéve, ha ebbõl van olyan, ami vmi olyasminek az
elõállítására fordítódott, ami késõbb felhasználható.

> 4. Miért egy héttel a rendezvény el?tt tájékoztatjuk a rektort arról, hogy
> rendezvényt akarunk szervezni?
Nem volt egy hét. A sátor felállításának pillanatában értesült a rektor
errõl. Tehát egy nap sem volt a helyszíni elõkészületek és az engedély
kérése között. A kérdés, hogy ezt miért így kellett csinálni, nyilván
értelmetlen.

> 5. Mennyit kell a rendezvényért most kifizetni, ezt a költséget ki, és mib?l
> fizeti?
Fecónak per pillanat az a feladata, hogy a lehetõ legjobban csökkentse
ezeket a költségeket, melyek mértéke szerintem még ismeretlen, becsülni,
össze vissza beszélni meg nem biztos, hogy értelmes. Várjuk meg azt az egy
hetet amíg ez normálisan letisztázódik, akkor majd kapunk egy pontos
elszámolást is.

> 6. Várható-e, hogy a rendezvény egy másik id?pontban megrendezésre kerül?
Elképzelhetõ, értelemszerûen ez sem az amire most értelmes dolog
válaszolni, talán holnap választmányig kiderül.

> 7. Tulajdonképpen a TTK HÖK vagy az EHÖK volt a rendezvény f?szervez?je?
Meglátásom szerint a TTK HÖK volt a fõszervezõ, anyagi felelõsséget
vállaló szereplõ, míg az EHÖK a névvel és elvilleg az engedélyek
megszerzésével járult hozzá a programhoz.

Összességében pedig mindenkitõl megértõ türelmet kérnék senki sem így
tervezte és azt gondolom az is egyértelmû, hogy Fecó és aki neki ebben
segíteni tud azon dolgozik, hogy ez minnél kevesebbe kerüljön általában az
ELTE-nek és azon belül a TTK HÖK nek is. Egyébként az is hozzátartozik,
hogy rektor úr jelezte, az anyagi segítségket a problémák _áthidalására_
szükség esetén megadja az ELTE.

Gönci Balázs

U.i: Elnézést mindenkitõl aki nálam illetékesebb és úgy érzi marhaságokat
írtam le. Remélem nem, ha mégis javítsatok...