[Kepviselok] foci

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Sze. 21., Cs, 09:50:23 CEST

Kedves Focistak!

    Eddig kozel 30 csapat nevezett a Megujult Lagymanyosi Focibajnoksagra.
Mindenkinek eddig nem irtam emailt, de most valaszolok a Gyakran Ismetelt
Kerdesekre:
1. Meddig lehet nevezni?
25-e hetfoig
2. Mit kell tenni a nevezeshez?
Emailt irni a sportbiz at ttkhok.elte.hu-ra, amiben a kovetkezok vannak:
Csapatnev, Csk neve, emailja, mobilszama. Valamint az is jo lenne, ha
leirnatok mikor szeretnetek jatszani.
3. Mikor vannak a merkozesek?
Hetfo, kedd, szerda, csutortok, vasarnap delutan es este. A palyak: BEAC
(Bogdanffy u. 10.), KCSSK (Dayka G. u. 4.), Nandrofejervari uti kollegium (*
Nándorfejérvári* út 13.) Igeny eseten, a valtoztatas jogat fenntartjuk!
4. Mennyi a nevezesi dij, mikor kell fizetni?
A C ligaban 4000Ft+2000Ft letet, az A, B ligakban 5000+2000Ft. Ez azert van
mert a C ligaban nem lesz biro. A letetet tenyleg visszadjuk!!!
5. Mikor lesz a megbeszeles?
26-a kedd 16h a IK HOK es a TaTK HOK irodak kozt. (Eszaki tomb, deli bejarat
alatt) Aki tud, jojjon el es hozza a nevezesi dijat! Aki nem tud jonni,
annak a nevezesi dijat 29-e pentek delig kell befizetnie a TTK HOK irodaban.
6. Jatszhat-e nem ELTE hallgato vagy mas?
Igen, de a csapat fele legalabb ELTE-s legyen!
7. Ha nem kaptam vissza letetet, mit csinaljak?
Keresd Szultant: szultan at ttkhok.elte.hu, 30/6847877
8. Es ha barmi kerdesem van?
Elsosorban Balogh Szilardot keresd: sziszike87 at gmail.com, 20/3907057, vagy
ha nem: Kalozi Attila kaloz at ludens.elte.hu, 306826498, Jancso Tamas